Dwadzieścia tysięcy pras New Holland
Spis treści
New Holland uroczyście przekazał klientowi dwudziestotysięczną prasę zwijającą Roll-Belt™, wyprodukowaną płockiej fabryce. Wydarzenie było jednym z głównych punktów spotkania, które zwieńczyło cykl spotkań pt. „Dni Otwarte” w fabryce New Holland, które odbywały się od 23 stycznia do 15 lutego.
Podczas dni otwartych organizowanych przez New Holland, goście mieli okazję zwiedzić płocką fabrykę w której produkuje się kombajny zbożowe, prasy oraz hedery. Na odwiedzających czekała linia produkcyjna, z której zjeżdżają maszyny New Holland oraz biura projektowe. Zwiedzający mogli przyjrzeć się procesowi produkcji od „deski kreślarkiej” do momentu, gdy gotowe maszyny wyjeżdżają z fabryki. Rolę specjalnie dedykowanych przewodników objęli w tym dniu pracownicy płockiej fabryki z kilkudziesięcioletnim doświadczeniem.
– To dla nas bardzo istotne, by podkreślać, że nasz zakład produkuje, a nie montuje kombajny zbożowe, prasy zwijające i hedery. Fabryka realizuje pełen proces produkcyjny, nie ograniczając się jedynie do montażu. Nie wszyscy o tym wiedzą, a Polska myśl techniczna ma niezwykle istotny wpływ na ostateczną formę naszych maszyn – mówi Adam Sulak, Business Director New Holland.
Ostatnim punktem spotkania było uroczyste przekazanie klientowi dwudziestotysięcznego egzemplarza prasy belującej serii Roll-Belt™, która zjechała z linii produkcyjnej w Płocku.
– Powodzenie, jakim cieszą się prasy New Holland to dla nas powód do satysfakcji, dlatego celebrujemy sukcesy – mówi Łukasz Chęciński.
Przejęcie Kongskilde Industries
Podczas spotkania przedstawiciele marki New Holland oficjalnie ogłosili przejęcie sektora rolniczego Grass and Soil Kongskilde Industries przez CNH Industrial. Przejęcie obejmuje rozwiązania technologię dotyczące upraw, siewu, siana i kiszonki. Przedstawiciele marki New Holland podkreślają jednak, że produkty te będą nadal sprzedawane pod marką Kongskilde. Struktury sprzedaży marki oraz sieć dilerska zostaną zachowane.
– Spotkanie w fabryce to dla nas doskonała okazja, by poruszyć kluczowe z punktu widzenia naszej firmy i sektora rolniczego kwestie. Jedną z nich jest niewątpliwie przejęcie Kongskilde. Są to pionierzy w swojej dziedzinie, a ich marki Överum, Howard i JF oferują bardzo wysoki poziom specjalizacji. Wraz z nabyciem Kongskilde zdobywamy bogate dziedzictwo i doświadczenie tej firmy. Pozwoli nam to na poszerzenie oferty o pługi, siewniki i maszyny przeznaczone do zbioru zielonki, idealnie dostosowane do warunków rynku polskiego – mówi Łukasz Chęciński.
Spotkanie to jednocześnie zakończyło cykl wizyt pt. „Dni Otwarte” w fabryce New Holland, które odbywały się od 23 stycznia do 15 lutego. Łącznie, zakład produkcyjny odwiedziło ponad 700 osób. Była to szósta z kolei edycja spotkań z klientami i użytkownikami niebieskich i żółtych maszyn.