Trwałe użytki zielone – efekt zwalczania chwastów (wideo)
Trwałe użytki zielone to źródło cennej paszy dla bydła. W poprzednim odcinku przedstawiliśmy jak radzić sobie z niechcianymi gatunkami chwastów na łące. Dziś prezentujemy efekt tego zabiegu. Obejrzyj wideo i sprawdź jego skuteczność!
Spis treści
Jak ocenić jakość zabiegu?
Aby ocenić jakość zabiegu, musimy sprawdzić dwie rzeczy: po pierwsze czy dany środek jest selektywny wobec gatunków występujących na łące. Po drugie musimy ocenić skuteczność w zwalczaniu gatunków chwastów, których obecność stwierdziliśmy w poprzednim odcinku.
Zobacz jak wypadł testowany produkt:
Gatunki roślin pożądanych są w dobrej kondycji. Brak jakichkolwiek przebarwień, deformacji czy zahamowania wzrostu. Mamy odpowiedź na pierwsze pytania, herbicyd Fernando Forte 300 EC jest selektywny. A co z chwastami? Efekt zabiegu jest widoczny gołym okiem. Na poszczególnych gatunkach widać przebarwienia oraz deformacje liści. Część z nich uległa już całkowitemu zniszczeniu.
Trwałe użytki zielone – efekt zabiegu
Jak widzieliście herbicyd Fernando Forte 300 EC sprawdził się znakomicie eliminując z łąki niechciane gatunki chwastów. Ze względu na działanie herbicydu zarówno na część nadziemną, jak i podziemną roślin możemy być pewni długotrwałego efektu chwastobójczego. Darń wolna od chwastów jest gotowa do podsiewu mieszanką traw pastewnych, która wzbogaci łąkę o odpowiednie gatunki. Kolejny odcinek z podsiewem w roli głównej już niebawem.
Śledźcie nasz cykl, aby przekonać się, że z łąki można osiągnąć więcej.
Więcej informacji o programie Grass into Gold znajdziecie na dedykowanej stronie www >> GRASS INTO GOLD
Prezentowane informacje w zakresie środków ochrony roślin zawarte w serwisie www.agrofakt.pl nie zawierają pełnej treści etykiet-instrukcji stosowania. Ze środków ochrony roślin należy korzystać z zachowaniem bezpieczeństwa. Przed każdym użyciem przeczytaj informacje zamieszczone w etykiecie i informacje dotyczące produktu. Zwróć uwagę na zwroty wskazujące rodzaj zagrożenia oraz przestrzegaj środków bezpieczeństwa zamieszczonych w etykiecie.
Artykuł zawiera lokowanie produktu i ma charakter promocyjny.