W czołówce na rynku ciągników [WYWIAD]
Jeszcze dziesięć lat temu Kubota plasowała się na 18. miejscu w rankingu sprzedaży ciągników. W ubiegłym roku zajęła już 3. miejsce, awansując na podium. Polscy gospodarze coraz chętniej wybierają japońskie ciągniki – o tym porozmawiamy dziś w nowym odcinku słuchowiska „Kubota. Poznajmy się bliżej”.
W rankingu sprzedaży ciągników rolniczych za 2018 rok stworzonym przez Agritrac.pl Kubota uplasowała się na trzeciej pozycji. To awans o 15 miejsc w przeciągu niecałych 10 lat. Wygląda na to, że pomarańczowe ciągniki torują sobie drogę na sam szczyt. O kulisach tego sukcesu rozmawiamy z Michałem Poźniakiem – szefem sprzedaży maszyn rolniczych Kubota, oddział w Polsce.
– Faktycznie w 2018 roku Kubota uzyskała historyczne trzecie miejsce w liczbie rejestracji nowych ciągników. Co na to wpłynęło? Coraz lepsza pozycja marki na polskim rynku, przemyślane działania sprzedażowo-marketingowe, a także zrównoważona polityka względem naszych klientów, jak i autoryzowanych dilerów. To wszystko przełożyło się na ubiegłoroczny wynik sprzedaży – mówi Michał Poźniak.
Za ojców sukcesów można również uznać autoryzowanych dilerów. Obecnie na terenie naszego kraju działa 17 autoryzowanych przedstawicieli, którzy zajmują się sprzedażą i obsługą serwisową maszyn rolniczych Kubota.
Spis treści
Japońska jakość
Dlaczego polscy rolnicy wybierają pomarańczowe traktory z Kraju Kwitnącej Wiśni? ̶ Kubota to ciągnik produkowany przez jednego producenta. Jakość i zastosowanie tego ciągnika jest już znane na całym świecie, również w Polsce. Uważamy, że te unikalne rozwiązania sprawdzają się w pracy polskiego rolnika czyli m.in. skręt ciągnika, jego gabaryty, czy oszczędność w pracy – zaznacza Michał Poźniak.
Sprawdź więcej w naszej rozmowie!
Odkrywaj więcej
Już za tydzień kolejny odcinek. Porozmawiamy w nim m.in. o rolnictwie precyzyjnym. Zapraszamy!
Z poprzednimi odcinkami naszego cyklu „Kubota. Poznajmy się bliżej.” można zapoznać się tutaj:
odcinek 1: Kubota – lider w sadach
odcinek 2: M7002 – ciągnik dla wymagających
Artykuł zawiera lokowanie produktu i ma charakter promocyjny.