„Idę po rekord”. Jak osiągnąć rekordowe plony na polu?

Kampania „Idę po rekord”, organizowana przez firmę Chemirol, kierowana jest do rolników uprawiających zboża, rzepak, kukurydzę, a także buraki cukrowe. To program autorskich rekomendacji dotyczących rozwiązań agrotechnicznych, opracowanych przez zespół fachowców, które mają pozwolić na osiągnięcie rekordowych plonów na polu.

Akcja Grupy Chemirol ma pomóc rolnikom wykorzystać potencjał uprawianych roślin oraz atuty ich gospodarstw. Dostarczane regularnie wskazówki i porady mają prowadzić do pobicia dotychczasowych wyników plonowania roślin. Już za chwilę zacznie się nowy sezon uprawowy. Warto zatem zwrócić uwagę na tę kampanię, bo budowanie plonu i osiąganie rekordowych zbiorów zaczyna się  od dbałości o glebę. Trzeba odpowiednio przygotować stanowisko pod kolejne uprawy, a także uregulować odczyn gleby i zadbać o żyzność podłoża. Zaniechania, które pojawią się na tym etapie budowania przyszłych plonów, będą rzutowały na ograniczenie wykorzystania składników pokarmowych czy obniżenie efektywności niektórych zabiegów polowych.

Cel: bardziej nowoczesne i wydajne rolnictwo

idę po rekord

„Idę po rekord” to kampania firmy Chemirol, kierowana do rolników uprawiających zboża, rzepak, kukurydzę, a także buraki cukrowe

fot. Małgorzata Powałka

Kampania „Idę po rekord” wpisuje się w ciąg decyzji podejmowanych przez Chemirol w ostatnich latach w związku z rozwojem firmy. Od dłuższego czasu kładzie ona nacisk na podnoszenie kompetencji agrodoradczych i jakości świadczonych usług. Jednocześnie, wpływa na to w jaki sposób rozwija się wiedza o rolnictwie i praktyka  agrotechniczna. Akcja „Idę po rekord” ma zatem pomóc upowszechniać wiedzę o nowoczesnych rozwiązaniach w uprawie roślin wśród rolników. Dodatkowo ma prowadzić do tego, aby rolnictwo stało się bardziej nowoczesne i wydajne. Ma być aktywnym dialogiem pomiędzy ekspertami odpowiedzialnymi za rozwój technologii uprawowych i gospodarzami, dla których ważne jest podniesienie efektywności produkcji. W efekcie przyjęta strategia ma być wsparciem dla rolników i przeprowadzić ich przez wszystkie etapy produkcji.

Wsparcie od uprawy po zbiór

Kampania „Idę po Rekord” powstała z myślą o rolnikach uprawiających zboża, rzepak, kukurydzę, a także buraki cukrowe. Zespół fachowców przygotowuje dla nich autorskie wytyczne dotyczące technologii uprawy tych roślin. Począwszy od  przygotowania stanowiska pod siew i uprawę, wybór odmiany, zabiegi ochrony roślin przed chwastami, chorobami i szkodnikami, regulację pokroju oraz nawożenie, odżywanie dolistne i inne zabiegi pielęgnacyjne.

 – Rutyna nigdy nie będzie dobrym doradcą także w rolnictwie. Intensywne inwestycje w badania i rozwój wiedzy to odpowiedź Chemirolu na zmieniające się potrzeby rynku. Aby zbierać rekordowe, stabilne plony, należy podchodzić do uprawy w sposób systemowy – ograniczyć ryzyko, zaufać sprawdzonym rozwiązaniom. Tu nie chodzi o pogoń za plonem, ale o dobrze zaplanowaną drogę. Wiemy, jak poprowadzić polskiego rolnika po indywidualne rekordy w plonach – mówi Patryk Podołowski, wiceprezes PUH „Chemirol” sp. z o.o.

„Idę po rekord”. Zgłoś się po rekomendacje

W ramach programu „Idę po rekord” odbywają się Warsztaty Polowe w formie multimedialnej, realizowane we współpracy ekspertów spółek Grupy Chemirol, w tym INNVIGO sp. z o.o., polskiego producenta środków ochrony roślin, oraz certyfikowanej firmy badawczo-rozwojowej A.T Agricultural Trials sp. z o. o., zajmującej się prowadzeniem doświadczeń polowych. Do udziału w akcji zostali też zaproszeni  pracownicy ośrodków naukowo-badawczych w Polsce. Dzielą się oni swoją wiedzą i podnoszą wartość merytoryczną przedsięwzięcia.

Szczegóły programu można znaleźć na ideporekord.pl. Rolnicy mogą przystąpić do programu poprzez wysyłanie formularza zgłoszeniowego. Otrzymują wówczas autorskie rekomendacje pozwalające maksymalizować jakość i wielkość plonu w ich gospodarstwach.

Przeczytaj również: Chemirol na rynkach zagranicznych umacnia swoją pozycję

Czy artykuł był przydatny?

Kliknij na gwiazdkę, by zagłosować

Ocena 4.9 / 5. Liczba głosów 9

Na razie brak głosów. Możesz być pierwszy!

Artykuł zawiera lokowanie produktu i ma charakter promocyjny.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *