agrofakt.pl portal rolniczy: sukces dzięki czytelnikom i pracy nas wszystkich

Spis treści
Na polskim rynku internetowym prawdopodobnie nie ma wiarygodniejszych danych w zakresie oglądalności witryn internetowych niż badanie Megapanel prowadzone przez Gemius SA dla PBI. Z tych danych wynika, że portal rolniczy agrofakt.pl systematycznie zyskuje Państwa zaufanie i akceptację. Dziękujemy za to!
Ponad 105 000 realnych użytkowników* w jednym miesiącu! Aby osiągnąć ten wynik, portal rolniczy agrofakt.pl potrzebował 10 miesięcy. Czy to długo? Patrząc i doceniając naszą bardzo silną konkurencję, która już od wielu, a nawet kilkunastu lat dostarcza rolnicze treści zarówno w internecie, jak i w tradycyjnej rolniczej prasie – to wynik i czas jest bardzo OK.
* Użytkownicy (real users) – Liczba użytkowników internetu z wybranej grupy celowej, którzy dokonali przynajmniej jednej odsłony na wybranym węźle w danym okresie. Wskaźnik ten odnosi się do rzeczywistej liczby osób, a nie komputerów, plików cookie czy adresów IP.
Zapoznaj się z infografiką!
Dziękujemy za zaufanie, zapraszamy do czytania i oglądania agrofakt.pl oraz współtworzenia portalu. Każdy z Państwa korzystając z aplikacji AgroReporter, może poruszyć ważny lokalnie, ważny dla siebie lub dla polskiego rolnictwa temat, który przez naszych dziennikarzy zostanie zauważony.
Jako uzupełnienie zobaczmy, kim jest tzw. statystyczny (nieładne określenie) czytelnik agrofakt.pl [za agrinet24.pl].
Statystyczny czytelnik, który odwiedza portal rolniczy agrofakt.pl, to:
- rolnik,
- mężczyzna, współdecyduje lub decyduje w gospodarstwie,
- ma ok. 30 lat,
- korzysta z nowych technologii – głównie urządzeń stacjonarnych, ale nie stroni też od smartfonów,
- z reguły ma powyżej 20 ha użytków rolnych,
- przede wszystkim prowadzi produkcję roślinną lub mieszaną, ale ok. 35% specjalizuje się w hodowli zwierząt (głównie bydło mleczne i trzoda chlewna).