Poznaj nową wizję i logo firmy Sumi Agro

2 grudnia 2022 r. odbyła się konferencja prasowa Sumi Agro, podczas której firma przedstawiła nową identyfikację wizualną. W pierwszej kolejności całkowicie odmieniono znak firmowy. Nowe logo to nie tylko zmiana wizualna, ale także modyfikacja misji i wizji firmy Sumi Agro. Jest to początek nowego podejścia do ochrony upraw.

Firma Sumi Agro podążając za aktualnymi trendami rynkowymi i odpowiedzialnym podejściem do środowiska pragnie promować nowy sposób myślenia o ochronie upraw. Ma on na celu dbanie o zasoby naturalne, a także troszczenie się o konsumenta i środowisko. Zmiana logotypu marki jest wizualizacją tych zamysłów. Jest to też krok do ujednolicenia globalnej obecności na rynku spółek rolniczych należących do koncernu Sumitomo Corporation.

Innowacyjne podejście do ochrony upraw

Rozwój ochrony biologicznej, optymalizacja ochrony konwencjonalnej czy poprawa kondycji roślin dzięki produktom pochodzenia naturalnego to dziedziny, w których chcemy być wzorem do naśladowania. Odpowiedzią na te wyzwania są zarówno produkty i technologie już obecne w naszym portfolio, jak i te, nad których premierami jeszcze pracujemy – tłumaczy Urszula Filipecka, Dyrektor Marketingu Sumi Agro Poland.

Znaczenie nowego logotypu Sumi Agro

Nowy znak firmowy Sumi Agro kryje za sobą wiele znaczeń. Koło, które stanowi główny element logo, symbolizuje planetę Ziemię, jak i również globalną obecność Sumi Agro na rynku. Natomiast zielony liść podkreśla związek firmy z rolnictwem. Jego rozgałęzienia ilustrują różne możliwości rozwoju rolnictwa i ścieżki działalności. Kolor pomarańczowy zaś nawiązuje do wschodzącego słońca i energii, czyli do tego, co motywuje nas wszystkich do działania.

Na czym polega nowa wizja i misja firmy Sumi Agro?

sumi agro

Urszula Filipecka, Dyrektor Marketingu Sumi Agro Poland oraz Paweł Banach – Dyrektor rejestracji i rozwoju produktów Sumi Agro Poland.

fot. Daniel Biernat

Liczba dostępnych na rynku konwencjonalnych substancji czynnych z roku na rok spada. Wiemy, że jest to proces nieodwracalny, który będzie tylko postępował. Jednocześnie od producentów rolnych wymaga się podnoszenia jakości oraz zwiększania plonów, tak by z jednego hektara produkować jeszcze więcej. Niezbędne staje się zatem włączenie do technologii produkcji rozwiązań biologicznych, zarówno do ochrony upraw, nawożenia, jak i biostymulacji – wyjaśnia Urszula Filipecka.

Wkrótce nowa wizja marki znajdzie swoje odzwierciedlenie w produktach i technologiach oferowanych na polskim rynku.

Ponadto w najbliższym czasie poszerzymy nasze portfolio o kolejne rozwiązania wypracowane wspólnie z firmą Futureco Biosciences oraz innymi partnerami, z którymi opracowujemy innowacyjne produkty biologiczne. Przykładami mogą być preparat KAIZEN, który redukuje negatywne skutki suszy oraz fungicyd MEVALON – zapobiegający chorobom przechowalniczym m.in. jabłoni. A także nowe nawozy dolistne z firmy Lebosol – informuje Urszula Filipecka.

Odpowiedzią firmy na stale malejącą liczbę konwencjonalnych środków ochrony roślin są nowe japońskie substancje aktywne. Produkty na bazie tych molekuł służyć będą m.in. do ochrony upraw sadowniczych przed parchem czy zwalczania chorób grzybowych rzepaku w okresie kwitnienia. Firma Sumi Agro wprowadzi je na rynek w niedalekiej przyszłości.

Sumi Agro może poszczycić się nie tylko nowymi produktami, ale i również doskonałą jakością swoich flagowych produktów.
Mówiąc o nowej wizji Sumi Agro, nie sposób nie wspomnieć o znanym od lat produkcie – liderze rynku insektycydowego w Polsce – preparacie MOSPILAN. Jest to produkt, który idealnie wpisuje się w wizję firmy dzięki wysokiemu poziomowi bezpieczeństwa dla operatora, upraw i środowiska. Dodatkowo dzięki intensywnym działaniom rejestracyjnym firmy przyszłość produktu jest pewna do 2032 r. – podkreśla Urszula Filipecka.

Zmiana identyfikacji wizualnej na globalną skalę

Firma Sumi Agro Poland należy do koncernu Sumitomo Corporation, jednej z dziesięciu największych firm w Japonii, obecnej aż w 66 krajach. – Jesteśmy dumni z przynależności do jednego z największych i najstarszych koncernów na świecie – mówi Tomasz Malczewski, Prezes Zarządu Sumi Agro Poland. – To daje nam pewność i siłę, których potrzebujemy, aby wytyczać nowe drogi do rozwiązywania codziennych problemów.

Sumi Agro Poland wierzy, że siła globalnej marki umożliwi im wprowadzenie na rynek jeszcze więcej innowacyjnych i zrównoważonych rozwiązań oraz technologii. Dzięki temu będą mogli zoptymalizować pracę rolników, a to przyczyni się do zmaksymalizowania plonów.

Nowa identyfikacja wizualna będzie wspólna dla wszystkich spółek rolniczych będących częścią koncernu Sumitomo Corporation. Hasło przewodnie brzmi: „Jeden świat. Jeden zespół. Jedna firma”.

Zobacz relację z konferencji prasowej Sumi Agro!

Czy artykuł był przydatny?

Kliknij na gwiazdkę, by zagłosować

Ocena 5 / 5. Liczba głosów 5

Na razie brak głosów. Możesz być pierwszy!

Artykuł zawiera lokowanie produktu i ma charakter promocyjny.

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *