20 lat New Holland w Polsce
fot. Adam Ładowski

20 lat New Holland w Polsce

O historii i planach New Holland na polskim rynku mówiono podczas jubileuszowego spotkania z przedstawicielami mediów rolniczych.

20 lat New Holland w Polsce. Gdy w 1998 roku w Płocku została zarejestrowana spółka „New Holland Bizon”, nikt pewnie nie przypuszczał, jak się rozwinie i jaki wpływ będzie miała na rolnictwo w naszym kraju.

To dwadzieścia lat ciągłej pracy, tysiące godzin rozmów z rolnikami, aby móc zaoferować im najwyższej jakości maszyny, których oczekują i potrzebują. Jednak już po jedenastu latach ten wysiłek się opłacił. Polscy rolnicy zaufali maszynom New Holland na tyle, że firma stała się niekwestionowanym liderem sprzedaży.

Numer jeden na rynku

Bycie pierwszym nobilituje, ale także wymaga ciągłej pracy. Nieustanny rozwój, wprowadzanie coraz to szerszej gamy nowoczesnych ciągników i kombajnów, doskonała sieć dealerska oraz zaufanie rolników zaowocowały kolejnymi sukcesami.

20 lat New Holland

fot. New Holland

20 lat New Holland w Polsce. Pod taką nazwą odbyło się spotkanie dziennikarzy branżowych wraz z przedstawicielami firmy New Holland. Była to niecodzienna okazja do wielu rozmów na temat rozwoju marki New Holland oraz najbliższych planów na polskim rynku.

I tak od dziewięciu lat New Holland dzierży palmę zwycięstwa, zajmując nieustannie pierwsze miejsce na podium. Tak wielkie osiągnięcie i wspólny sukces wielu ludzi wynika z ogromnego zaufania, jakim darzą markę polscy rolnicy.

20 lat New Holland – uroczysty jubileusz

20 lat New Holland

fot. Adam Ładowski

20 lat New Holland na polskim rynku rolnym

Właśnie z okazji 20-lecia obecności New Holland w Polsce na zamku w Gniewie odbyło się jubileuszowe spotkanie z przedstawicielami mediów rolniczych, w którym również uczestniczyliśmy.

20 lat obecności w naszym kraju, w tym ostatnich dziewięć na szczycie sprzedaży, wyraźnie odznaczyło się w polskim rolnictwie. Kombajny i ciągniki z logo New Holland na dobre zagościły na naszych polach i stały się ich niemal charakterystycznym elementem.

Długa droga do sukcesu

New Holland doskonale wpisał się w historię płockiej fabryki kombajnów przejmując zaufanie jej dotychczasowych klientów. Józef Dębski specjalista ds. kombajnów, żywa legenda płockiej fabryki, opowiadał o trudnych początkach.

20 lat New Holland

fot. Adam Ładowski

Józef Dębski specjalista ds. kombajnów New Holland Agriculture Polska

Zaraz po roku 2000 wciąż jeszcze panowało przekonanie, że maszyna rolnicza nie musi ładnie wyglądać, ona ma spełniać swoje zadanie. My się z tym nie zgadzaliśmy. Wprowadziliśmy więc nowe kształty w momencie rozpoczęcia produkcji kombajnów serii CX. Okazało się, że to był „strzał w dziesiątkę”, maszyna rolnicza może być przecież piękna. Inne firmy poszły wtedy za naszym przykładem. – z dumą wspomina Józef Dębski.

Ciągły nacisk na rozwój

Tak istotny sukces wynika z olbrzymiego zaufania jakim maszyny New Holland obdarzyli rodzimi rolnicy. Sama firma doskonale zdaje sobie z tego sprawę i dokłada ogromnych starań, żeby to zaufanie utrzymać i ciągle się rozwijać.

O tym rozwoju rozmawiano w czasie konferencji poświęconej dotychczasowej działalności New Holland w Polsce. Adam Sulak, Bussines Director New Holland Agriculture Polska podkreślał dwie dekady dynamicznego rozwoju i dziewięć ostatnich lat w koronie lidera sprzedaży nowych ciągników. Obiecał dalszy, dynamiczny rozwój fabryki w Płocku, gdzie już niedługo zostanie otwarta nowa hala produkcyjna w której zostanie uruchomiona produkcja nowoczesnych kombajnów zbożowych serii CX.

20 lat New Holland

fot. Adam Ładowski

Adam Sulak, Bussines Director New Holland Agriculture Polska

Dążymy do tego, aby po raz dziesiąty zdobyć tytuł lidera rynku w sprzedaży nowych ciągników rolniczych w Polsce. To dla nas bardzo istotne, będziemy mogli powiedzieć, że od 20 lat New Holland działa w Polsce i przez połowę tego czasu jest liderem. Jeśli ten cel osiągniemy, to będziemy mogli mówić o sukcesie całej załogi i dealerów marki New Holland. – mówi Adam Sulak Bussines Director New Holland

Policzalny sukces

Łukasz Chęciński, Marketing Manager New Holland przybliżył najważniejsze liczby, które wiążą się z 20-letnią historią New Holland w Polsce – to ponad 31,5 tys. sprzedanych nowych ciągników, czyli średnio ponad 1500 traktorów rocznie. Fabryka w Płocku w tym czasie wyprodukowała ok. 53 000 hederów, 22 000 pras, 22 200 kombajnów New Holland oraz 977 kombajnów pod szyldem Bizon.

20 lat New Holland

fot. Adam Ładowski

Łukasz Chęciński, Marketing Manager New Holland Agriculture Polska

Na tym jednak się nie kończy. Przedstawiciele firmy New Holland podkreślają, że przed nimi oraz całym rolnictwem stoją wyzwania XXI wieku. Wśród nich najważniejsze to:

  • ciągły rozwój oferty produktowej,
  • innowacje i nowe technologie,
  • rolnictwo zrównoważone,
  • podejście do klienta – 360º.

 

Nic nie dzieje się samo

Sukces New Holland nie jest dziełem przypadku. To wysiłek wielu osób związanych z firmą, przede wszystkim pracowników oraz dealerów, ale również samych rolników. To dzięki ich codziennej pracy w gospodarstwie, praktycznym spostrzeżeniom możliwe jest ciągłe ulepszanie maszyn marki New Holland.

Gratulując 20 lat New Holland w polskim rolnictwie, życzymy firmie i jej pracownikom dalszych sukcesów.

Dobre geny nowoczesności

Ilość udoskonaleń w nowoczesnych ciągnikach przyprawia o zawrót głowy, ale w niektórych sytuacjach drobne zmiany rewolucjonizują pracę.

11 grudnia 2018

McHale C460 – inwestycja w przyszłość

Światowy producent specjalistycznych maszyn rolniczych firma McHale prezentuje nowoczesną ścielarkę model C460. Czym się wyróżnia?

7 grudnia 2018

Choinka AgroFoto: wystartowała kolejna edycja akcji

Wirtualna choinka oznacza, że świąteczna akcja charytatywna rozpoczęta. Święty Mikołaj szykuje już prezenty dla dzieciaków...

8 grudnia 2018

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony AgroFakt.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Informacje te są udostępniane naszym partnerom, z którymi współpracujemy w zakresie marketingu, reklamy i analizowania ruchu na stronie. Podmioty te mogą je łączyć z innymi informacjami, których im udzieliłeś. Kontynuując korzystanie z AgroFakt.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies wyrażasz zgodę na ich zamieszczanie w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz jednak dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies w każdym czasie. Dowiedz się więcej

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close