20 lat Saaten-Union w Polsce

Download PDF

Firma Saaten-Union działa na polskim rynku już od 20 lat. Z tej okazji w Poznaniu odbyła się jubileuszowa konferencja.

Michał Pepka

Michał Pepka, manager ds. zbóż mieszańcowych i marketingu Saaten-Union Polska

fot. Daniel Biernat

Saaten-Union rozpoczęła działalność w styczniu 1999 roku. – Jesteśmy firmą pełnoletnią, dojrzałą, z ustabilizowanym portfolio odmianowym – mówi pan Michał Pepka, manager ds. zbóż mieszańcowych i marketingu Saaten-Union Polska.

Wkład firmy w rozwój upraw kukurydzy

Rafał Spychała

Rafał Spychała, Product Manager ds. kukurydzy i soi Saaten-Union Polska

fot. Daniel Biernat

Przez ostatnich 20 lat, firma mocno rozwinęła się i ugruntowała swoją pozycję na polskim rynku. Pan Rafał Spychała, Product Manager ds. kukurydzy i soi, podkreśla jej wkład w rozwój uprawy kukurydzy. – Dawniej było to ledwie 500 tys. hektarów całkowitej uprawy w Polsce. Teraz mamy 1 mln 200 tysięcy hektarów – mówi.

W kolejnych wystąpieniach przedstawiono ofertę firmy oraz nowości na najbliższy sezon.

Nowa odmiana kukurydzy jeszcze w tym roku

20-lecie Saaten-Union Polska

20 lat Saaten-Union Polska

fot. Daniel Biernat

Jeszcze w tym roku firma planuje wprowadzenie na polski rynek nowej odmiany kukurydzy: Janero. – To absolutna nowość, która została zarejestrowana w 2018 roku i to będzie pierwszy rok wejścia na rynek zarówno w Polsce, jak i w Niemczech w Czechach, na Słowacji – opowiada Rafał Spychała. Odmiana Janero, jak wynika z informacji przedstawionych przez firmę, zaadoptowała się już w wielu krajach Europy.

Nowe zboża hybrydowe

Janero to jednak nie jedyna nowość. Uczestnicy konferencji mieli także okazję wysłuchać wystąpienia pana Michała Pepka, poświęconego nowej marce zbóż hybrydowych: HYSEED. Jest to brand łączący pod wspólną nazwą wszystkie odmiany mieszańcowe w portfolio Saaten-Union.

O tym co było i o tym co będzie

konferencja Saaten-Union Polska

Konferencja Saaten-Union Polska

fot. Daniel Biernat

Pan Wolfgang Glaser – prezes zarządu Saaten-Union omówił strategię firmy oraz jej osiągnięcia. W innym wystąpieniu, pan Leszek Goliński – prezes zarządu  polskiego oddziału firmy, przedstawił rys historyczny firmy w Polsce.

 – Jest to w pewnym sensie specyficzna podróż sentymentalna do naszych początków, z zaznaczeniem gdzie byliśmy, gdzie jesteśmy i gdzie planujemy być – mówi Michał Pepka.- Jak i również, czego mogą spodziewać się nasi klienci w przyszłości.

Dodaj komentarz