Choinka AgroFoto: wystartowała kolejna edycja akcji

Święty Mikołaj już niebawem wyruszy w drogę, by rozdać prezenty dla dzieciaków od przyjaciół z AgroFoto.pl. 6 grudnia na portalu pojawiła się wirtualna choinka AgroFoto, która zwiastuje ósmą odsłonę akcji charytatywnej. Zainteresowanie wśród partnerów rośnie z roku na roku.

Już od ośmiu lat grupa Martin & Jacob zaprasza do wspólnej inicjatywy. Klienci wykupują na choince bombki ze swoim logiem i zamieszczają życzenia dla rolników. W zamian otrzymują możliwość reklamowania się na portalu Agrofoto. Dochód z reklam organizatorzy w całości przeznaczają na zakup prezentów dla dzieci z ośrodków opiekuńczo-wychowawczych i rodzin w trudnej sytuacji materialnej.

prezenty AgroFoto

Moc prezentów dzięki hojności partnerów agrofoto.pl

Po zebraniu środków kontaktują się z placówkami, by dowiedzieć się, w jakim wieku są wychowankowie i o jakim podarunkach marzą. Rodziny często proszą o podstawowe rzeczy codziennego użytku jak ubrania dla dzieci, meble, czy węgiel na opał. Choinka AgroFoto z roku na rok się powiększa, a większe budżety pozwalają dotrzeć ze wsparciem do większej liczby potrzebujących.

Warto pomagać

– Ubiegłoroczna edycja okazała się rekordowa, osiągnęliśmy budżet 100 tys. zł. Na choince pojawiło się wtedy ponad 60 bombek. W tym roku zainteresowanie jest jeszcze większe. Wsparło nas 61 firm, a na choince pojawiło się 70 ozdób – bombek, prezentów pod choinką i gwiazda, o którą konkurują partnerzy– mówi Danuta Ryńska, dyrektor handlowy AgroFoto.

Choinka AgroFoto z roku na rok się powiększa, a większe budżety pozwalają dotrzeć ze wsparciem do większej liczby potrzebujących.

– W akcję zaangażowanych jest wiele osób – naszych partnerów i pracowników naszej firmy, którzy pomagają na każdy etapie trwania akcji. Od pozyskiwania partnerów, szukania rodzin po rozwożenie prezentów Każda zrealizowana akcja Choinki to zasługa wielu ludzi dobrego serca– mówi Jacek Skowroński, twórca portalu AgroFoto i jeden z pomysłodawców akcji.

Choinka AgroFoto w tym roku

Tegoroczna choinka jest już dostępna na głównej stronie agrofoto.pl. Odwiedzający portal mogą zapoznać się z darczyńcami i przejrzeć kierowane do rolników życzenia. To jednak dopiero półmetek. Teraz organizatorzy zaczynają najważniejsze przygotowania, by paczki z prezentami dotarły na czas i przyniosły radość dzieciakom.

choinka agrofoto

Choinka AgroFoto nie byłaby możliwa bez zaangażowania całego zespołu grupy Martin & Jacob

W tym roku pomogli nam: New Holland Agriculture, Anwil SA, Bayer, Osadkowski SA, Infopole, Agromix, Deutz-Fahr, Massey Ferguson Polska, BASF, Danko, Ciech Sarzyna, HORSCH, CortevaAgriscience, APV Polska, Agrolok, 365farmnet, Kramp, Kubota, Limagrain Polska, Grene, Agroconsult, Intermag, Polsad, Sumi Agro Poland, DekalbMonsanto, Josera Polska, ArystaLifeScience, CaseIH, Agro Ubezpieczenia, Agrosimex, Hydro-Masz, SGB, RAGT, AdAgri, Martin & Jacob, AgroFoto, Strzelce, Valtra, KWS, Bogdan, Farmtrac, Procam, Metal-Fach, Saatbau, PSOR, Smolice, Saaten-Union, Synthos Agro, Pellon, Nordkalk, Innvigo, A-lima-Bis, Certis, Inter Cars, RAGT, Rapool, SDF, Yara, McHale, Luvena, Wielton, Barenbrug, Blattin, Concordia.

 

18 maja 2019

Baza wiedzy o wioskach tematycznych [AKTUALNOŚCI]

Zapomniane rzemiosło, a może nietypowe warsztaty kulinarne? Jaka jest supermoc Twojej wsi?

15 maja 2019

Działajmy prędko, bo nie ma planety B. Relacja z FFA 2019 – część 2.

Kolejna edycja Forum for the Future of Agriculture (FFA) odbyła się 9 kwietnia w Brukseli.

14 maja 2019