Choinka AgroFoto 2018. Co stoi za sukcesem akcji?

Choinka AgroFoto 2018. Co stoi za sukcesem akcji?

Dla większości dzieciaków obdarowanych w ramach Choinki AgroFoto jest to jedyna wizyta Świętego Mikołaja.

Choinka AgroFoto „wyrasta” na stronie agrofoto.pl, każdego roku ozdobiona coraz większą liczbą bombek. O tym, co stoi za sukcesem akcji, porozmawialiśmy z jej organizatorami.

Każda historia ma swój początek – również Choinka AgroFoto. Zainspirowała ją inicjatywa jednej z użytkowniczek tego forum, której celem było uzbieranie funduszy na zakup wymarzonego smartfona z funkcjami dedykowanymi osobom niepełnosprawnym.

Więcej o historii akcji przeczytasz w artykule: Choinka AgroFoto co roku świeci dla potrzebujących dzieci

święta

Dla większości dzieciaków obdarowanych w ramach Choinki AgroFoto jest to jedyna wizyta Świętego Mikołaja.

Święta sprzyjają pomaganiu

Każda edycja Choinki AgroFoto rozpoczyna się od pozyskania partnerów. Są nimi klienci i współpracownicy organizatorów, czyli grupy Martin & Jacob. Wielu z nich co roku staje się hojnymi darczyńcami dla potrzebujących dzieci.

Za sukcesem naszej akcji stoi jej charytatywny cel, atmosfera świąt i oczywiście to, że klienci kupując bombkę otrzymują zwrot zainwestowanej kwoty w formie reklamy na Agrofoto.pl – mówi Danuta Ryńska, dyrektor handlowy AgroFoto.

Co roku klienci „biją się” o górną bombkę (…). Z dumą eksponują pamiątki i podziękowania z udziału w akcji
Pola Kasjanowicz (doradca klienta AgroFoto)

Choć potrzebujących jest wielu, na szczęście ludzi o dobrych sercach także nie brakuje. Zapytania od firm zainteresowanych wsparciem akcji napływają jeszcze przed rozesłaniem ofert. Darczyńcy zgłaszają się już na wrześniowych targach Agro Show.

Co roku klienci „biją się” o górną bombkę. Jesienią podczas planowania budżetów pytają, czy będziemy organizować akcję. Niektórzy z nich w wydawanych przez siebie pismach wewnętrznych chwalą się, że wspierają Choinkę AgroFoto. Z dumą eksponują pamiątki i podziękowania z udziału w akcji – mówi Pola Kasjanowicz, współodpowiedzialna za pozyskanie partnerów.

Choinka agrofoto

Wręczanie wymarzonych prezentów dzieciom to niezwykle wzruszający czas.

Wzruszeń nie ma końca

Budżet z reklam pozwala sfinansować wymarzone prezenty dla dzieciaków z placówek opiekuńczo-wychowawczych i potrzebujących rodzin. W pakowanie i rozwożenie podarków zaangażowani są niemal wszyscy pracownicy grupy Martin & Jacob.

Wydaje mi się, że za sukcesem akcji Choinka AgroFoto stoi przede wszystkim transparentność naszych działań. Jako drugi czynnik wskazałbym pełne zaangażowanie osób, które się tym zajmują. Akcja jest miła, ale wymaga bardzo dużego poświęcenia przez niemal miesiąc. Organizacja, przygotowania i logistyka kosztują nas dużo energii, ale wynagradza to efekt końcowy – łzy w oczach naszych obdarowanych są właściwą zapłatą dla wszystkich, którzy nam pomagają – mówi Jacek Skowroński, twórca portalu AgroFoto i jeden z pomysłodawców akcji.

Skowroński dodaje, że choć w akcję zaangażowany jest już po raz ósmy, to nadal wywołuje ona w nim równie silne emocje. Za każdym razem wzruszam się jak widzę dzieci czy ich opiekunów, którzy cieszą się w momencie, gdy ich odwiedzamy z podarkami – wyjaśnia.

Każdy może być Mikołajem

Za całą akcją stoją dziesiątki osób, od naszych przyjaciół – czyli ludzi z marketingu różnych firm, aż po naszych pracowników
Jacek Skowroński (twórca AgroFoto)

Mikołajowie to bardzo wiele różnych osób. Jak zapewniają organizatorzy, są nimi nie tylko ci, którzy ostatecznie wręczają prezenty.

Ci, których widzą obdarowani, to tylko wierzchołek góry lodowej. Za całą akcją stoją dziesiątki osób, od naszych przyjaciół – czyli ludzi z marketingu różnych firm, aż po naszych pracowników, którzy pomagają wybrać osoby potrzebujące, robią zakupy, organizują transport czy na końcu wnoszą pralkę czy lodówkę na drugie piętro – wyjaśnia Jacek Skowroński.

Akcja wspierana jest przez hasło „Prezenty dla dzieciaków od przyjaciół z AgroFoto”. W jej ramach za kilka tygodni wymarzone podarki znów trafią w ręce najmłodszych. Mamy nadzieję, że uda się spełnić jeszcze więcej marzeń niż podczas zeszłorocznej, rekordowej edycji!

Gospodarstwa opiekuńcze – przepis na intratny biznes

"Gospodarstwo opiekuńcze" to program łączący biznes i dobroczynność. Dowiedz się jak można wziąć w nim udział!

15 grudnia 2018

Program „Czyste powietrze” – warto z niego skorzystać?

Zainteresowanie programem „Czyste powietrze” rośnie - co powinieneś o nim wiedzieć?

5 grudnia 2018

Choinka AgroFoto: wystartowała kolejna edycja akcji

Wirtualna choinka oznacza, że świąteczna akcja charytatywna rozpoczęta. Święty Mikołaj szykuje już prezenty dla dzieciaków...

8 grudnia 2018

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony AgroFakt.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Informacje te są udostępniane naszym partnerom, z którymi współpracujemy w zakresie marketingu, reklamy i analizowania ruchu na stronie. Podmioty te mogą je łączyć z innymi informacjami, których im udzieliłeś. Kontynuując korzystanie z AgroFakt.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies wyrażasz zgodę na ich zamieszczanie w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz jednak dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies w każdym czasie. Dowiedz się więcej

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close