Choinka AgroFoto 2018. Co stoi za sukcesem akcji?

Choinka AgroFoto „wyrasta” na stronie agrofoto.pl, każdego roku ozdobiona coraz większą liczbą bombek. O tym, co stoi za sukcesem akcji, porozmawialiśmy z jej organizatorami.

Każda historia ma swój początek – również Choinka AgroFoto. Zainspirowała ją inicjatywa jednej z użytkowniczek tego forum, której celem było uzbieranie funduszy na zakup wymarzonego smartfona z funkcjami dedykowanymi osobom niepełnosprawnym.

Więcej o historii akcji przeczytasz w artykule: Choinka AgroFoto co roku świeci dla potrzebujących dzieci

święta

Dla większości dzieciaków obdarowanych w ramach Choinki AgroFoto jest to jedyna wizyta Świętego Mikołaja.

Święta sprzyjają pomaganiu

Każda edycja Choinki AgroFoto rozpoczyna się od pozyskania partnerów. Są nimi klienci i współpracownicy organizatorów, czyli grupy Martin & Jacob. Wielu z nich co roku staje się hojnymi darczyńcami dla potrzebujących dzieci.

Za sukcesem naszej akcji stoi jej charytatywny cel, atmosfera świąt i oczywiście to, że klienci kupując bombkę otrzymują zwrot zainwestowanej kwoty w formie reklamy na Agrofoto.pl – mówi Danuta Ryńska, dyrektor handlowy AgroFoto.

Co roku klienci „biją się” o górną bombkę (…). Z dumą eksponują pamiątki i podziękowania z udziału w akcji
Pola Kasjanowicz (doradca klienta AgroFoto)

Choć potrzebujących jest wielu, na szczęście ludzi o dobrych sercach także nie brakuje. Zapytania od firm zainteresowanych wsparciem akcji napływają jeszcze przed rozesłaniem ofert. Darczyńcy zgłaszają się już na wrześniowych targach Agro Show.

Co roku klienci „biją się” o górną bombkę. Jesienią podczas planowania budżetów pytają, czy będziemy organizować akcję. Niektórzy z nich w wydawanych przez siebie pismach wewnętrznych chwalą się, że wspierają Choinkę AgroFoto. Z dumą eksponują pamiątki i podziękowania z udziału w akcji – mówi Pola Kasjanowicz, współodpowiedzialna za pozyskanie partnerów.

Choinka agrofoto

Wręczanie wymarzonych prezentów dzieciom to niezwykle wzruszający czas.

Wzruszeń nie ma końca

Budżet z reklam pozwala sfinansować wymarzone prezenty dla dzieciaków z placówek opiekuńczo-wychowawczych i potrzebujących rodzin. W pakowanie i rozwożenie podarków zaangażowani są niemal wszyscy pracownicy grupy Martin & Jacob.

Wydaje mi się, że za sukcesem akcji Choinka AgroFoto stoi przede wszystkim transparentność naszych działań. Jako drugi czynnik wskazałbym pełne zaangażowanie osób, które się tym zajmują. Akcja jest miła, ale wymaga bardzo dużego poświęcenia przez niemal miesiąc. Organizacja, przygotowania i logistyka kosztują nas dużo energii, ale wynagradza to efekt końcowy – łzy w oczach naszych obdarowanych są właściwą zapłatą dla wszystkich, którzy nam pomagają – mówi Jacek Skowroński, twórca portalu AgroFoto i jeden z pomysłodawców akcji.

Skowroński dodaje, że choć w akcję zaangażowany jest już po raz ósmy, to nadal wywołuje ona w nim równie silne emocje. Za każdym razem wzruszam się jak widzę dzieci czy ich opiekunów, którzy cieszą się w momencie, gdy ich odwiedzamy z podarkami – wyjaśnia.

Każdy może być Mikołajem

Za całą akcją stoją dziesiątki osób, od naszych przyjaciół – czyli ludzi z marketingu różnych firm, aż po naszych pracowników
Jacek Skowroński (twórca AgroFoto)

Mikołajowie to bardzo wiele różnych osób. Jak zapewniają organizatorzy, są nimi nie tylko ci, którzy ostatecznie wręczają prezenty.

Ci, których widzą obdarowani, to tylko wierzchołek góry lodowej. Za całą akcją stoją dziesiątki osób, od naszych przyjaciół – czyli ludzi z marketingu różnych firm, aż po naszych pracowników, którzy pomagają wybrać osoby potrzebujące, robią zakupy, organizują transport czy na końcu wnoszą pralkę czy lodówkę na drugie piętro – wyjaśnia Jacek Skowroński.

Akcja wspierana jest przez hasło „Prezenty dla dzieciaków od przyjaciół z AgroFoto”. W jej ramach za kilka tygodni wymarzone podarki znów trafią w ręce najmłodszych. Mamy nadzieję, że uda się spełnić jeszcze więcej marzeń niż podczas zeszłorocznej, rekordowej edycji!

Kup min. 3 j.s. RGT JakuzziKup teraz a czwartą dostaniesz za 1 zł netto!

Ciekawostki rolnicze w 100 sekund. Wariacki wyścig traktorów

Co ARiMR zdołała osiągnąć przez ćwierć wieku? Jaką nagrodę zgarnął zwycięzca wyścigu traktorów? Wystarczy 100 sekund, aby być na bieżąco!

Ciężarna krowa złamała unijne prawo. Zostanie uśpiona? [AKTUALIZACJA]

Czy bułgarska Penka zapłacić życiem za nieświadome przekroczenie granic ojczyzny?

17 czerwca 2019

Wypadki w rolnictwie − jak minimalizować? [AKTUALNOŚCI]

Dowiedz się, jakie są cele specjalnej Strategii „Wizja Zero”, która walczy o zdrowie rolników.

18 czerwca 2019