JAZZ ™ – świeży image orzeźwiającego jabłka dla smakoszy

fot. Adobe Stock

JAZZ ™. Zaczęła się nowa kampania promocyjna popularnej klubowej marki jabłek na rynku szwajcarskim. Towarzyszy jej zmiana kolorystyki i wzoru graficznego logo oraz zmienione hasło. Czy nowe barwy i hasła reklamowe przyciągną uwagę nowych klientów?

„JAZZ™ – naturalnie orzeźwiające” to jedno z haseł pod jakimi promowane są w tym sezonie na szwajcarskim rynku jabłka tej marki. Tego typu działania mają zwiększyć pozycjonowanie owoców wśród konsumentów.

Reklama

JAZZ ™ – prawdopodobnie najsmaczniejszym jabłkiem na świecie

JAZZ ™, czyli odmiana Scifresh, jest naturalną krzyżówką pomiędzy Braeburn i Royal Gala. Odkryto je w Nowej Zelandii. Obecnie są uprawiane przez licencjonowanych sadowników w Nowej Zelandii, Chile, Południowej Afryce, Australii, a także w USA i w niektórych krajach Europy.

Za licencję odpowiada ENZA wybierająca sadowników, z którymi podejmuje współpracę. Ponieważ firma ciągle inwestuje w badania i rozwój technologii uprawy oraz przechowywania i wspiera partnerów łańcucha dostaw, możliwe jest utrzymanie wysokiej jakości owoców tej marki. Ze względu na model współpracy, jabłka JAZZ™ mają ujednolicony smak, konsystencję i wygląd, niezależnie od miejsca produkcji.

Czym charakteryzują się jabłka JAZZ ™?

Skórka jabłek JAZZ pokryta jest jaskrawym czerwono-pomarańczowym rumieńcem.

Jabłko tej marki ma chrupki, ciemnożółty, soczysty i zwarty miąższ. Owoce są słodkie, lekko kwaskowate, aromatyczne i orzeźwiające. Poza przeznaczeniem jako deserowe używa się ich do wyrobu sałatek, przekąsek, dżemów, cydru i pieczonych deserów.

Ze względu na zwarty miąższ owoce JAZZ dobrze się przechowują. Jabłka z europejskiej produkcji, w kontrolowanej atmosferze mogą być przechowywane do końca maja. Wtedy pojawiają się owoce z południowej półkuli. Bezsprzecznie taka strategia produkcji się opłaca, ponieważ pozwala na utrzymanie podaży owoców przez cały rok.

Odmiana jest podatna na parcha jabłoni i wrażliwa na raka bakteryjnego drzew owocowych.

„Czy to już czas na JAZZ ™” – nowa kampania jabłek w Szwajcarii

Nową kampanię promocyjną jabłek JAZZ w Szwajcarii prowadzi spółka Geiser agro.com ag. Opiera się ona na podkreśleniu odświeżającego smaku owoców. Obejmuje nie tylko nowe kolory i wzór logotypu. To także nowe, promocyjne pojemniki na żywność, talerze czy naklejki.

Z pewnością atrakcyjność akcji promocyjnej i jej zasięg podniosą też działania w mediach społecznościowych, w internecie itp. Tutaj szwajcarscy producenci jabłek położyli nacisk na kulinarne zastosowanie owoców. W związku z tym w internecie dostępne będzie wiele przepisów na wykorzystanie jabłek JAZZ.

Prawdopodobnie dlatego jabłka klubowe takie jak JAZZ będą przyszłością na rynku wysokiej jakości jabłek deserowych. To wyjątkowy charakter owoców i ich ściśle kontrolowana podaż ma przyciągać klientów. Nie niska cena, która dla wielu odbiorców jest synonimem niskiej jakości i wręcz odstrasza od zakupów. To właśnie niskie ceny polskich jabłek przemysłowych i deserowych budują ich wizerunek na zagranicznych rynkach. Branża powinna dążyć do tego, by polskie jabłka nie kojarzyły się z taniością, bo za jakość się płaci i konsumenci owoców też już o tym wiedzą.

Czytaj też: Markowe owoce – radą na kryzys w polskim sadownictwie

źródła: fruchthandel.de, jazzapple.com, geiser-agro.com

 

Google NewsObserwuj nas w Google News. Bądź na bieżąco!

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *