Kubota Insight Programme. Polska w czołówce

Kubota Insight Programme to wyjątkowa, unikatowa inicjatywa marki Kubota. Celem programu jest poznanie opinii użytkowników na temat marki i równocześnie jej produktów w różnych krajach Europy.

Aby poznać opinie użytkowników maszyn, japońska centrala Kubota wysyła swoich pracowników do Europy. Zadaniem jest odwiedzenie wybranych państw Starego Kontynentu i jednocześnie spotykanie z użytkownikami pomarańczowych maszyn. Po pierwsze w celu faktycznego sprawdzenia, jak ich ciągniki są obsługiwane i serwisowane, po drugie, aby stale doskonalić jakość maszyn. Zdobyta wiedza pozwala na wprowadzenie ewentualnych zmian w procesie produkcji, a także serwisowania ciągników.

Reklama

Kubota Insight Programme. Kolejny raz w Polsce

Tegoroczna wizyta japońskich przedstawicieli firmy Kubota w Polsce byłą już ósmą z kolei. Przedstawiciele centrali Kubota odwiedzili 5 punktów dilerskich Kubota w Polsce. Gościli w: Grójcu, Rzgowie, Fabianowie, Braszowicach, Poladowie oraz Braszowicach koło Ząbkowic Śląskich. Spotkali się z użytkownikami maszyn Kubota z gamy rolniczej, sadowniczej, a także ground care.

Jest to dla nas wyjątkowe wydarzenie. Mamy bezpośrednią styczność z producentem. Gości u nas inżynier, gości technik, a także osoba odpowiedzialna za sprzedaż części zamiennych. W ramach tego programu mamy również możliwość uzyskania informacji zwrotnych od klientów. Możemy poznać ich oczekiwania, a także obserwacje zdobyte podczas eksploatacji ciągników — mówi Edward Cyc, szef serwisu Kubota Polska.

Kubota Insight Programme. Dzień otwarty

Dzień otwarty Kubota Insight Programme jest podzielony na dwie części. W pierwszej części odbywa się prezentacja teoretyczna, podczas której klientom przekazywane są praktyczne informacje o zakresie codziennej obsługi maszyn Kubota. Druga część dnia otwartego to zajęcia praktyczne. Wówczas przedstawiciel Kubota prezentuje użytkownikom zakres obsługi codziennej maszyny Kubota. Jest to jednocześnie niepowtarzalna szansa do przekazania przez klientów swoich uwag, a także spostrzeżeń będących wynikiem ich codziennej eksploatacji ciągników i maszyn Kubota.

To wydarzenie miało pokazać mi, jak klienci użytkują ciągniki Kubota. Ponadto co myślą o naszych produktach. Chcę się także dowiedzieć, jak nasze ciągniki sprawują się w dłuższej perspektywie czasu. Jednocześnie, kilka dni spędzonych tutaj, pozwala mi bardzo wysoko ocenić pracę autoryzowanych serwisów Kubota w Polsce — informuje Kazuto Tsuda, inżynier Kubota z Japonii.

Przekazane przez klientów uwagi są niezwykle ważne dla producenta. Dlatego Kubota, by nieustannie doskonalić swoje maszyny, uważnie wsłuchuje się w opinie użytkowników.

Kubota Insight Programme. Korzyści dla klientów

Dni otwarte podczas Kubota Insight Programme to także możliwość przekazania użytkownikom maszyn Kubota ważnych informacji. Warto nadmienić, że szczególnie tych, które wpływają na trwałość i również niezawodność maszyn. Przykładem niech będzie stosowanie oryginalnych części zamiennych oraz materiałów eksploatacyjnych z logo Kubota.

Podczas spotkania pokazujemy klientom właściwości oryginalnych środków smarnych i oryginalnych filtrów. Mam nadzieję, że nasze informacje pomogą klientom w utrzymaniu użytkowanych przez nich maszyn w pełnej sprawności — Sławomir Ciupa, specjalista ds. sprzedaży części zamiennych Kubota Polska

Jednym z uczestników dnia otwartego KIP w firmie Agromat w Braszowicach koło Ząbkowic Śląskich był Patryk Pogoda, gospodarujący na blisko 700 hektarach w okolicach Kłodzka, w województwie dolnośląskim. Zajmuje się hodowlą bydła mięsnego. Co ważne, w swoim gospodarstwie intensywnie użytkuje ciągnik rolniczy Kubota serii GX. W spotkaniu ze specjalistami Kubota uczestniczył pierwszy raz. Wysoko ocenia przydatność szkolenia dla rolników, którzy eksploatują japońskie ciągniki.

Moim zdaniem tego typu impreza jest bardzo pożyteczna, gdyż dowiedziałem się wielu ciekawych rzeczy. O niektórych nie wiedziałem, choć od kilku lat eksploatuję ciągnik Kubota — mówi Patryk Pogoda, rolnik z powiatu kłodzkiego.

Kubota Insight Programme. Polska w czołówce

Nie tylko Patryk Pogoda wysoko ocenia spotkania ze specjalistami Kubota podczas Kubota Insight Programme. Reasumując, z ankiety przeprowadzonej przez przedstawicieli Kubota wynika, że większość uczestników jest usatysfakcjonowana z udziału w spotkaniu. Podobne zdanie mają dilerzy Kubota. Program KIP ocenili na mocną piątkę w sześciostopniowej skali. To jednocześnie najwyższa ocena wśród 9 krajów, jakie w tym roku w ramach KIP odwiedzili specjaliści z Japonii.

 

Zobacz również inne artykuły z kategorii: Maszyny

Google NewsObserwuj nas w Google News. Bądź na bieżąco!

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *