Logowanie do eWnioskuPlus, nieustający problem

Logowanie do eWnioskuPlus teoretycznie nie powinno sprawiać kłopotu. Jednak pytanie „Jak poprawnie zalogować się do tej aplikacji wciąż pojawia się w wielu mediach społecznościowych i na stronach ARiMR. Spróbujemy pomóc.

Reklama

Zacznijmy od przeglądarki

W pierwszej kolejności sprawdźcie, jakiej używacie przeglądarki w waszym komputerze, bo jak wiemy, przeglądarek jest co najmniej kilka. Agencja zapewnia, że aplikacja eWniosekPlus poprawnie będzie działać na przeglądarce w wersji Chrome 78.x. Oczywiście dotyczy to również wersji wyższych.

Jeżeli używacie innej przeglądarki, a są kłopoty z uruchomieniem aplikacji, trzeba ją uaktualnić do nowszej wersji. Gdy to nie pomoże spróbujcie usunąć ciasteczka i wyczyścić historię przeglądania stron internetowych.

Logowanie do eWnioskuPlus

Logowanie do eWnioskuPlus. Loginem jest numer producenta, hasło wymyślasz sam

fot. ARiMR

Logowanie do eWnioskuPlus – komunikaty

Hasło jest nieprawidłowe lub Konto jest zablokowane skontaktuj się z administratorem, to często pojawiające się komunikaty przy nieudanej próbie logowania do aplikacji. Oczywiście nie wpadamy w panikę i nie szukamy administratora. Korzystamy z opcji Nie pamiętasz hasła? W tym momencie trzeba uważać! Jeśli trzykrotnie wprowadzisz źle hasło, konto zostanie zablokowane. W kolejnym kroku musisz podać login do aplikacji.

Loginem jest, jeśli nie pamiętasz, numer producenta. Rolnicy, którzy składali wniosek przed 2017 rokiem otrzymali login z Biura ARiMR, który nie jest numerem producenta. Poza tym logowanie do eWnioskuPlus pozostaje bez zmian.

O problemach z logowaniem do aplikacji eWniosekPlus przeczytasz również w artykule eWniosekPlus problemy z logowaniem.

Weryfikacja producenta

W kolejnym kroku musisz wypełnić pola – Weryfikacja producenta. Najpierw podajesz 8 ostatnich cyfr rachunku bankowego a następnie kwotę z ostatniego przelewu od ARiMR. Jeśli nie pamiętasz, możesz łatwo sprawdzić to w banku. Po kliknięciu okienka weryfikuj przejdziesz do ustawienia nowego hasła.

Logowanie do eWnioskuPlus - zakładanie nowego konta

Logowanie do eWnioskuPlus nie powinno sprawiać większych trudności

fot. ARiMR

Logowanie do eWnioskuPlus – nowe hasło

Ustawienie nowego hasła, w tym okienku wpisujesz nowe hasło, które musi spełniać wymogi aplikacji. Hasło powinno składać się z 8 znaków, wśród których muszą być małe i duże litery, cyfra lub znak specjalny. Teraz wystarczy że klikniesz na okienko Zmień hasło. Po komunikacie: Nowe hasło zostało ustawione, aplikacja przekieruje cię na stronę logowania. Teraz wystarczy, że ponownie się zalogujesz i wpiszesz nowe hasło, które warto zapisać!

Logowanie do eWnioskuPlus – dylematy

Który przelew wpisać, jeśli było ich kilka w danym dniu?

W tym przypadku wpisujemy przelew z największą kwotą.

Co wpisać, jeśli w 2018 nie było płatności?

W wymagane pole wpisujemy „0”.

Co zrobić jeśli pojawi się komunikat, że konto już istnieje?

Taka sytuacja może dotyczyć rolników, którzy wnioskowali do biura ARiMR o nadanie loginu i kodu dostępu. W tej sytuacji niezbędna jest wizyta w biurze.

Warto też pamiętać, że po przejęciu gospodarstwa po rodzicach, nie należy korzystać z nadanych im wcześniej haseł dostępu, lecz wygenerować swoje. Logowanie do eWnioskuPlus dla „nowych” rolników nie powinno sprawiać trudności. Więcej porad możesz zobaczyć w portalu eWniosekPlus

Google NewsObserwuj nas w Google News. Bądź na bieżąco!

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *