eWniosekPlus problemy z logowaniem

eWniosekPlus problemy z logowaniem – dość często wpisywana fraza przez wielu rolników, którzy korzystają z aplikacji. ewniosekPlus, uzupełniana, poprawiana, udoskonalana… . A jak się okazuje rolnicy wciąż mają wiele pytań, wątpliwości i napotykają na trudności w elektronicznym wypełnieniu wniosku o dopłaty bezpośrednie. 

Reklama

eWniosekPlus problemy z logowaniem

Zasiadasz do komputera uruchamiasz aplikację i… wyskakuje komunikat „hasło jest nieprawidłowe” lub „konto jest zablokowane”. Fachowcy z ARiMR zalecają skorzystać z opcji <Nie pamiętasz hasła?>. Roztargnieni muszą pamiętać, że trzykrotne wpisanie błędnego hasła spowoduje zablokowanie konta. Jak z tego wybrnąć? Po pierwsze trzeba wpisać login. Po drugie: w oknie <Weryfikacja tożsamości> podaj 8 ostatnich cyfr rachunku bankowego. W końcu wprowadź najwyższą kwotę z przelewów otrzymanych od ARiMR w zeszłym roku. Na koniec wciśnij przycisk <Weryfikuj>. Po pomyślnym zweryfikowaniu pozostaje <Ustawienie nowego hasła>. Tu musisz pamiętać, że nowe hasło powinno składać się z co najmniej 8 znaków, jednej wielkiej litery, jednej cyfry lub znaku specjalnego. Wybierając opcję <zmień hasło> problem logowania powinieneś mieć załatwiony. Sprawa jest bardziej kłopotliwa, gdy zapomniałeś loginu. Cóż, czeka Cię wycieczka do biura Powiatowego ARiRM. Ważne! Dla beneficjentów, którzy uzyskali dostęp do aplikacji e-Wniosek w kampanii 2017 bądź aplikacji eWniosekPlus w kampanii 2018 loginem jest numer producenta.

eWniosekPlus pojawił się w 2018 roku (pisaliśmy o tym w tym materiale) i od tego czasu generuje różne problemy, najczęściej błahe, łatwe do rozwiązania. Ale są też przeszkody poważne, związane ze zmianami wprowadzonymi do aplikacji. 

Wniosek wysłany, ale…

…przypominamy sobie, że o czymś zapomnieliśmy, że trzeba coś zmienić, poprawić. Czy mogę w aplikacji eWniosekPlus zrobić korektę? Oczywiście jest taka możliwość, ale ograniczona czasowo. W zakładce <Nowe/Aktualizacja> wybierz nowy wniosek, popraw dane i wyślij ponownie wniosek. Nowo wysłany wniosek będzie traktowany, jako zmiana do wniosku. Agencja zwraca jednak uwagę na to, że Zmiany do wniosku o przyznanie płatności bezpośrednich i płatności niezwiązanej do tytoniu można było składać do dnia 31 maja 2019 r.

Nie wszystko jednak stracone

31 maja nie był terminem ostatecznym. Zmiany można było w tym roku dokonywać jeszcze do 10  czerwca. Niestety, przekroczenie terminu 31 maja skutkowało pomniejszeniem płatności do powierzchni objętej tą zmianą o 1% za każdy dzień roboczy opóźnienia.
Istotną informacją jest to, że nie musisz wypełnić całego wniosku od razu! Pracownicy Agencji informują, że nie ma limitu wejść na dany wniosek. Jeśli musisz przerwać wypełnianie wniosku możesz w trakcie jego wypełniania zapisywać go, zamykać i ponownie otwierać do czasu wysłania do ARiMR. Poza tym ARiMR zaleca zapisywanie wniosku roboczego w trackie jego wypełniania, szczególnie w przypadku „dużych” wniosków. Aplikacja eWniosekPlus nie zapisuje automatycznie danych we wnioskach.

eWniosekPlus możesz mieć na papierze

Osoby przyzwyczajone do papierowej wersji wniosku o płatności obszarowe mogą również wydrukować ten wniosek na każdym etapie wprowadzania zmian.

Informacje dotyczące aplikacji internetowej ewniosekPlus znajdziecie oczywiście pod adresem ARiMR a także w materiałach eWniosek

Google NewsObserwuj nas w Google News. Bądź na bieżąco!

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Komentarze
  1. […] 7. eWniosekPlus problemy z logowaniem | Jak je rozwiązać? […]

  2. […] 7. eWniosekPlus problemy z logowaniem | Jak je rozwiązać? […]

  3. […] 8. eWniosekPlus problemy z logowaniem | Jak je rozwiązać? […]