Ursus C-380 najpopularniejszym traktorem

O tym, w jak dużym stopniu o wyborze maszyny do gospodarstwa decyduje przywiązanie do marki, świadczy przykład ciągnika Ursus C-380. Ten model był najczęściej wybieranym traktorem w pierwszym półroczu bieżącego roku.

Od stycznia do czerwca 2017 r. zarejestrowano 156 egzemplarzy ciągnika Ursus C-380

Mało jest takich gospodarstw, w których nie ma traktora marki Ursus. Czy to poczciwej „trzydziestki” lub „sześćdziesiątki”, czy któregoś z modeli bazujących na licencji Masseya Fergusona, czy też innego, mniej lub bardziej popularnego modelu. Wieloletnia praca tych ciągników, najczęściej w roli głównego konia pociągowego, wybudowała u rolników ogromny sentyment. Przekłada się on na dzisiejszy rynek ciągników.

Ursus C-380 liderem

Najlepiej sprzedającym się się modelem ciągnika w pierwszym półroczu bieżącego roku jest Ursus C-380. Według danych agencji Martin&Jacob, w okresie od stycznia do czerwca zarejestrowanych zostało 156 egzemplarzy tego modelu. To blisko 3,8% wszystkich nowych traktorów sprzedanych w pierwszym półroczu. To także przeszło połowa wszystkich nowo zarejestrowanych ursusów. Moc na poziomie ok. 80 KM bez wątpienia jest czynnikiem zwiększającym popularność modelu. Wszak ciągniki kompaktowe należą do najpopularniejszego segmentu. Ponadto w dużej mierze Ursus C-380 jest wybierany jako główny traktor przez właścicieli mniejszych gospodarstw – tych, którzy są w największym stopniu zżyci ze swoimi starymi, dobrymi ursusami.

Czy artykuł był przydatny?

Kliknij na gwiazdkę, by zagłosować

Ocena 4.2 / 5. Liczba głosów 5

Na razie brak głosów. Możesz być pierwszy!

Z forum
Powiązany temat: Co z tą Pol... Fabryką
Alchemik
Skoro wagonik Ursus już się wykoleił, to może ktoś miał kontakt przy testach skrzyń VIGUS, albo widział coś ciekawego na uczelni uczestniczącej w projekcie, czy ma o niej jakieś ... zobacz więcej »
Ziel
Akurat pronar robi felgi do wielu marek traktorów i to tych premium np. acco jcb JD. zobacz więcej »
PolonezAtu
PanAres napisał: Nie zmienia to faktu, że nie była to polska produkcja i używano tylko logotypu i marki. A w Lublinie była tylko montownia. Dziś za chwilę nawet tego może nie ... zobacz więcej »

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *