Druga edycja MOSPILAN TOUR już za nami

Druga edycja MOSPILAN TOUR podbiła serca rolników w kilkunastu miejscach rozsianych po całej Polsce. To już kolejny cykl spotkań organizowanych przez Sumi Agro Poland we współpracy ze sklepami partnerskimi.

Organizatorzy zachęceni wysoką frekwencją podczas pierwszej edycji MOSPILAN TOUR oraz jej bardzo pozytywnym odbiorem, w tym roku ponownie wyjechali w trasę po Polsce. W sumie przez cały kwiecień 2023 roku odbyło się kilkanaście spotkań z rolnikami. Tematem przewodnim prowadzonych rozmów było zabezpieczenie roślin uprawnych przed szkodnikami. Toczyły się one w bardzo swobodnej, piknikowej atmosferze.

Reklama

Druga edycja MOSPILAN TOUR spotyka się z pozytywnym odbiorem uczestników

Podobnie jak w ubiegłym roku, spotkania odbywały się w bardzo zbliżonej formule. Organizatorzy nie chcieli jej zmieniać, albowiem wedle opinii rolników ta doskonale się sprawdziła. Więc analogicznie do pierwszej edycji, na uczestników czekał poczęstunek oraz firmowe upominki.

wartościowe-dyskusje-na-Mospilan-Tour

Wartościowe dyskusje podczas drugiej edycji Mospilan Tour

fot. SAP

Jak wynika z opinii uczestników, niezobowiązujący charakter spotkań z cyklu MOSPILAN TOUR jest jednym z atutów tego wydarzenia.

Nasi goście podczas rozmów w czasie Mospilan Tour wielokrotnie podkreślali, że taka formuła spotkań jest bardzo wartościowa. Stawiamy na bezpośredni kontakt z naszymi klientami, bo to daje nam możliwość zbudowania dobrych relacji i wsłuchania się w ich potrzeby. Dzięki temu w naszej codziennej pracy możemy lepiej na takie zapotrzebowanie odpowiedzieć. Za sprawą MOSPILAN TOUR jesteśmy bliżej klientów i lepiej ich rozumiemy, a oni to doceniają mówi Marta Strzelecka-Berek, Kierownik ds. Produktów Rolniczych Sumi Agro Poland. 

Fachowa wiedza w przyjaznej atmosferze

Mospilan-teraz-jest-tanszy

Cykl spotkań zainaugurował akcję promocyjną na zakup insektycydu Mospilan 20 SP

fot. SAP

Druga edycja MOSPILAN TOUR była także doskonałą okazją do utrwalenia informacji z zakresu zwalczania szkodników roślin uprawnych. Sukces tego cyklu spotkań pokazuje, że taki sposób dzielenia się wiedzą przypadł do gustu gościom odwiedzającym sklepy w czasie wydarzenia. Albowiem rolnicy, którzy tak licznie przybywali we wszystkie miejsca organizowanych spotkań, zwracali uwagę na wartość merytoryczną dyskusji odbywających się na każdym spotkaniu.

Nie umknął ich uwadze również fakt, że wydarzeniu towarzyszyła akcja promocyjna pod hasłem „Mospilan teraz jest tańszy”. Krótko mówiąc, polega ona na tym, że aż do 30 czerwca 2023 roku można zakupić środek Mospilan 20 SP po atrakcyjnej cenie.

Pamiętając o tym, jakim uznaniem i zaufaniem cieszy się Mospilan 20 SP, czyli produkt, który wybraliśmy na motyw przewodni tych wydarzeń, dbamy o to, by były one forum do wymiany doświadczeń i źródłem rzetelnej wiedzy na temat ochrony insektycydowej. Chcemy, aby MOSPILAN TOUR cieszył się taką renomą jak patronujący mu insektycyd, i jak pokazuje już druga edycja naszych spotkań, to się udało – zauważa Urszula Filipecka, Dyrektor Marketingu Sumi Agro Poland.

 

Kiedy kolejna edycja MOSPILAN TOUR? Na 2023 roku się nie kończy!

Czy inicjatywa MOSPILAN TOUR będzie kontynuowana w kolejnych latach? Choć MOSPILAN TOUR 2023 przechodzi do historii branżowych wydarzeń, bez wątpienia ten cykl spotkań powoli staje się tradycją. Jak deklarują organizatorzy, w przyszłym roku znów wyruszą w wiosenną trasę po Polsce. Jakie atrakcje przygotują tym razem?

Mariusz-Staniek-omawia-uszkodzenia-na-rzepaku

Mariusz Staniek, przedstawiciel regionalny Sumi Agro Poland, omawia uszkodzenia na rzepaku

fot. SAP

Prezentowane informacje w zakresie środków ochrony roślin zawarte w serwisie www.agrofakt.pl nie zawierają pełnej treści etykiet-instrukcji stosowania. Ze środków ochrony roślin należy korzystać z zachowaniem bezpieczeństwa. Przed każdym użyciem przeczytaj informacje zamieszczone w etykiecie i informacje dotyczące produktu. Zwróć uwagę na zwroty wskazujące rodzaj zagrożenia oraz przestrzegaj środków bezpieczeństwa zamieszczonych w etykiecie.

Artykuł zawiera lokowanie produktu i ma charakter promocyjny.

Google NewsObserwuj nas w Google News. Bądź na bieżąco!

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *