Hazera wprowadza nowy projekt opakowań

Hazera wprowadza nowy projekt opakowań w ramach swojej kampanii rebrandingowej.
Hazera, światowy lider w branży nasion warzyw, z radością wprowadza odświeżony projekt opakowania, dostarczając te same wysokiej jakości nasiona z nowoczesnym, zrównoważonym akcentem.
Spis treści
Ta sama jakość nasion, nowy wygląd!
W ciągu ostatniego roku Hazera przeszła kompleksowy proces rebrandingu. Celem jest aktualizacja tożsamości wizualnej o współczesny język graficzny, który lepiej odzwierciedla podstawowe wartości marki. Ta zmiana objęła również nasze opakowania.
W ramach tej zmiany podjęto kroki w kierunku zrównoważonego rozwoju, przechodząc na bardziej przyjazne dla środowiska opakowania poprzez eliminację stosowania puszek.
Co nowego w opakowaniach nasion Hazera?
- Przeprojektowane logo, zaktualizowane kolory i świeży wygląd graficzny
- Działanie na rzecz zrównoważonego rozwoju – odejście od metalowych puszek
Co się nie zmienia?
- Ta sama jakość nasion, której ufasz
- Nasz unikalny hologram gwarantujący autentyczność produktu
- Dobrze znane wielkości opakowań
- Ten sam materiał, z którego wykonane są opakowania
Zmiana będzie następować stopniowo. Jeśli nadal otrzymujesz nasiona firmy Hazera w poprzedniej wersji opakowań, możesz być pewien, że nowe opakowania będą dostępne w przyszłych zamówieniach.
