Nowy Dyrektor Zarządzający polskiego oddziału Kubota Corporation
Maciej Rujner, wieloletni Dyrektor Zarządzający firmy Kubota (Deutschland) GmbH Sp. z o.o. Oddział w Polsce, objął stanowisko Wiceprezesa ds. Sprzedaży w Europie. Tym samym oddał ster polskiego oddziału marki Kubota Michałowi Poźniakowi, dotychczasowemu Szefowi Sprzedaży w Polsce.
Początek roku 2023 przyniósł duże zmiany w polskim oddziale marki Kubota, ale również w europejskich strukturach Koncernu. Działająca od 2017r., europejska jednostka biznesowa o nazwie Tractor Business Unit (w skrócie TBU) zyskała wielu nowych członków – dołączył do niej między innymi Maciej Rujner, dotychczasowy Dyrektor Zarządzający polskiego oddziału Kubota, powołany do funkcji Wiceprezesa ds. Sprzedaży w Europie. W związku z nowymi, europejskimi obowiązkami oddał on funkcję Dyrektora Zarządzającego Kubota (Deutschland) GmbH Sp. z o.o. Oddział w Polsce Michałowi Poźniakowi, który od 2014 roku piastował funkcję Szefa Sprzedaży, wprowadzając Kubota do pierwszej trójki najpopularniejszych marek pośród ciągników rolniczych w naszym kraju.
Spis treści
Nowy Dyrektor Zarządzający polskiego oddziału Kubota Corporation
Michał Poźniak będzie nadal piastował stanowisko Szefa Sprzedaży, łącząc je z obowiązkami Dyrektora Zarządzającego polskiego oddziału. Warto dodać również, że Maciej Rujner oprócz funkcji Wiceprezesa ds. Sprzedaży w TBU, odpowiedzialnego za cały kontynent europejski, jest również Dyrektorem Zarządzającym opiekującym się tymi rynkami w Europie, na których markę Kubota reprezentują niezależni dystrybutorzy. Są to kraje takie jak Czechy, Słowacja, Węgry, ale także Portugalia czy Izrael.
O marce Kubota
Kubota jest wiodącym producentem maszyn rolniczych, maszyn do pielęgnacji terenów zielonych, maszyn budowlanych oraz silników przemysłowych, a historia firmy sięga 1890 r. Posiadając główną siedzibę w Osace w Japonii, biura w ponad 120 krajach oraz ponad 43 000 pracowników w Ameryce Północnej, Europie i Azji, Kubota osiągnęła w 2021 roku przychody w wysokości 20 miliardów dolarów. Chociaż sprzęt rolniczy stanowi główną linią produktów marki Kubota, firma wytwarza również zróżnicowane portfolio innych produktów, w tym miejskie systemy filtracji wody i nawadniania, rurociągi, pokrycia dachowe, obudowy i podziemne zawory wielkogabarytowe.
Misja Kubota
Motto firmy Kubota – „For Earth, For Life” (tłum. „Dla Ziemi, dla Życia”) oznacza zaangażowanie w ochronę środowiska naturalnego z jednoczesnym wsparciem dla produkcji i dostaw żywności i wody niezbędnych do zaspokojenia potrzeb społeczeństw w obliczu ciągłego wzrostu zaludnienia naszej planety. Misję tę Kubota realizuje za każdym razem, gdy ciągnik Kubota uczestniczy w produkcji potrzebnej do życia żywności albo gdy nasza maszyna budowlana buduje infrastrukturę wodociągową. Aby uzyskać dodatkowe informacje o firmie Kubota, firma zaprasza na swoją stronę internetową www.kubota-eu.com.
Obserwuj nas w Google News. Bądź na bieżąco!