Pamiętając, że jednym z priorytetów firmy Kongskilde jest świetna obsługa klientów i spełnianie ich oczekiwań związanych z szybką dostawą, zarząd podjął strategiczną decyzję o nawiązaniu współpracy z Kramp Group w zakresie części roboczych i zamiennych dla rolnictwa.
Umowa dotyczy przejęcia przez Kongskilde dystrybucji części zamiennych w Europie, dla importerów, dealerów i klientów, w pierwszym kwartale 2016 r.
– Od dawna chcieliśmy zwiększyć efektywność dostaw części zamiennych dla naszych klientów w całej Europie. Z Kramp Group jako naszym partnerem Kongskilde jest teraz w stanie zaoferować najlepsze warunki dostawy na rynku – powiedział Ole Gade, prezes Kongskilde Industries.
Z Kramp Group jako naszym partnerem Kongskilde jest teraz w stanie zaoferować najlepsze warunki dostawy na rynku.
Jak i co będzie dostarczane?
Umowa obejmuje również współpracę w dostarczaniu części oryginalnych. Firma Kramp Group będzie je rozwozić do klientów za pomocą nocnych dostaw, z wyłączeniem jedynie niektórych krajów. Co więcej, na wielu rynkach części dostarczane będą następnego dnia rano, przy założeniu, że zamówienie zostało złożone dnia poprzedniego do godziny 18:00.
Kramp Group zostanie również odpowiedzialne za utrzymanie stanów magazynowych, co oznacza dla dilerów Kongskilde, że sam proces zamawiania będzie teraz prostszy, ponieważ większość z nich jest już obecnie klientami Kramp Group.
Firma Kongskilde otwarcie przyznaje, że klienci często pytają się, czy sprzęt może być dostarczony przez Kramp Group, ponieważ wiąże się to z szybką dostawą. Co więcej, umowa dotyczy również możliwości z korzystania z zaawansowanych opcji znajdujących się w sklepie internetowym, gdzie również klienci finalni mogą zamawiać online.
– Dostawa części z Kongskilde wpasowuje się świetnie w nasze założenia logistyczne, natomiast czas dostawy będzie dla większości bardzo atrakcyjny – przyznaje Carsten Thygesen, członek zarządu Kramp Groep.– Klienci będą zamawiać online lub telefonicznie, a części będą dostarczane następnego dnia rano, co czyni ten proces najprostszym z możliwych – podsumowuje.
Co dalej?
W najbliższych miesiącach Kramp Group będzie rozwijało kompleksowy zapas części oryginalnych, a pracownicy zostaną przeszkoleni i wdrożeni w system tak, by mogli zapewnić jak najlepsza obsługę klientom. Do tego czasu klienci będą zamawiać produkty według starych zasad firmy Kongskilde.
Dodaj komentarz