Unia Europejska: nowa polityka promocyjna

Unia Europejska: nowa polityka promocyjna

„Smacznego, to z Europy” – to nazwa nowej polityki promocyjnej UE przyjętej 13 października przez Komisję Europejską.

„Smacznego, to z Europy” – to nazwa nowej polityki promocyjnej Unii Europejskiej przyjętej 13 października przez Komisję Europejską.

Unia liczy na to, że promocja pomoże podmiotom z sektora rolno-spożywczego w zdobywaniu nowych rynków międzynarodowych lub umocnieniu na nich swojej pozycji oraz zwiększeniu świadomości europejskich konsumentów na temat wysiłków podejmowanych przez europejskich rolników.

Aby osiągnąć ten cel, Komisja udostępni więcej środków, podniesie poziom współfinansowania i ograniczy biurokrację przy zatwierdzaniu projektów. Jest to element starań o stopniowe zwiększanie dostępnego budżetu, jakim dysponuje Unia na promocję, z 61 mln euro w 2013 r. (kiedy to zaproponowano nowe przepisy) do 200 mln euro w 2019 r.

IV Kongres Rolnictwa RP – ASF i prawo łowieckie

Rolnicy dyskutowali o gorących problemach polskiej wsi: walce z ASF, potrzebie zmiany prawa łowieckiego i wielu innych ważnych dla polskiej

19 lutego 2018

Jednolity Plik Kontrolny VAT za styczeń obowiązuje też mikroprzedsiębiorców

Rolnicy VAT-owcy od 1 lutego muszą złożyć Jednolity Plik Kontrolny za styczeń. Termin na jego przesłanie mija 26 lutego. Zobacz, jak i gdzi

8 lutego 2018

Konkurs dla rolniczek na najbardziej innowacyjne działania

Konkurs dla innowacyjnych rolniczek! Copa-Cogeca organizuje plebiscyt na najbardziej innowacyjne działalności kobiet w rolnictwie i leśnict

8 lutego 2018

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij