Unia Europejska: nowa polityka promocyjna

Unia Europejska: nowa polityka promocyjna

„Smacznego, to z Europy” – to nazwa nowej polityki promocyjnej UE przyjętej 13 października przez Komisję Europejską.

„Smacznego, to z Europy” – to nazwa nowej polityki promocyjnej Unii Europejskiej przyjętej 13 października przez Komisję Europejską.

Unia liczy na to, że promocja pomoże podmiotom z sektora rolno-spożywczego w zdobywaniu nowych rynków międzynarodowych lub umocnieniu na nich swojej pozycji oraz zwiększeniu świadomości europejskich konsumentów na temat wysiłków podejmowanych przez europejskich rolników.

Aby osiągnąć ten cel, Komisja udostępni więcej środków, podniesie poziom współfinansowania i ograniczy biurokrację przy zatwierdzaniu projektów. Jest to element starań o stopniowe zwiększanie dostępnego budżetu, jakim dysponuje Unia na promocję, z 61 mln euro w 2013 r. (kiedy to zaproponowano nowe przepisy) do 200 mln euro w 2019 r.

Szkoły rolnicze w województwie mazowieckim

Szkoły rolnicze w województwie mazowieckim są prowadzone i nadzorowane przez Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi lub samorządy.

18 lipca 2017

Konkurs na najlepsze gospodarstwo ekologiczne 2017! Zgłoś się i bądź najlepszy!

Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi wraz z Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie ogłosiło konkurs na najlepsze gospodarstwo ekologiczne w 2017 roku!

12 lipca 2017

Rolnictwo w Nowej Zelandii i Polsce – co nas łączy?

Czy Polska i Nowa Zelandia - pomimo ogromnej odległości geograficznej - mogą mieć wspólne kierunki w rolnictwie?

14 lipca 2017

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij