Unia Europejska: nowa polityka promocyjna

„Smacznego, to z Europy” – to nazwa nowej polityki promocyjnej UE przyjętej 13 października przez Komisję Europejską.

„Smacznego, to z Europy” – to nazwa nowej polityki promocyjnej Unii Europejskiej przyjętej 13 października przez Komisję Europejską.

Unia liczy na to, że promocja pomoże podmiotom z sektora rolno-spożywczego w zdobywaniu nowych rynków międzynarodowych lub umocnieniu na nich swojej pozycji oraz zwiększeniu świadomości europejskich konsumentów na temat wysiłków podejmowanych przez europejskich rolników.

Aby osiągnąć ten cel, Komisja udostępni więcej środków, podniesie poziom współfinansowania i ograniczy biurokrację przy zatwierdzaniu projektów. Jest to element starań o stopniowe zwiększanie dostępnego budżetu, jakim dysponuje Unia na promocję, z 61 mln euro w 2013 r. (kiedy to zaproponowano nowe przepisy) do 200 mln euro w 2019 r.

VI Festiwal Twarogu – Międzybórz 2017

Już po raz szósty na pograniczu Dolnego Śląska i Wielkopolski odbędzie się święto twarogu sygnowane hasłem "Międzybórz z ser(c)em świętuje"

25 maja 2017

Prawidłowa fotosynteza – być albo nie być owoców

Fotosynteza to kluczowy proces w rozwoju każdej rośliny. Co potrzeba o niej wiedzieć, aby zapewnić obfite owocowanie w sadach?

21 maja 2017

Kubota Finance – ciągle w czołówce

Finansowanie fabryczne Kubota Finance pozwala na zakup japońskiego ciągnika na korzystnych warunkach. Zobacz, jakie daje możliwości sfinansowania ciągnika.

25 maja 2017

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij