Unia Europejska: nowa polityka promocyjna

Unia Europejska: nowa polityka promocyjna

„Smacznego, to z Europy” – to nazwa nowej polityki promocyjnej UE przyjętej 13 października przez Komisję Europejską.

„Smacznego, to z Europy” – to nazwa nowej polityki promocyjnej Unii Europejskiej przyjętej 13 października przez Komisję Europejską.

Unia liczy na to, że promocja pomoże podmiotom z sektora rolno-spożywczego w zdobywaniu nowych rynków międzynarodowych lub umocnieniu na nich swojej pozycji oraz zwiększeniu świadomości europejskich konsumentów na temat wysiłków podejmowanych przez europejskich rolników.

Aby osiągnąć ten cel, Komisja udostępni więcej środków, podniesie poziom współfinansowania i ograniczy biurokrację przy zatwierdzaniu projektów. Jest to element starań o stopniowe zwiększanie dostępnego budżetu, jakim dysponuje Unia na promocję, z 61 mln euro w 2013 r. (kiedy to zaproponowano nowe przepisy) do 200 mln euro w 2019 r.

Ubezpieczenie dla przedsiębiorców odświeżone

Dzięki wprowadzonym zmianom właściciele małych i średnich firm mogą wykupić ubezpieczenie dla przedsiębiorców na nowych zasadach. Przeczytaj, co się zmieni

9 listopada 2017

11 listopada – najważniejsza z polskich dat

Ciężar odpowiedzialności za odradzające się państwo polskie wziął na siebie marszałek Józef Piłsudski.

11 listopada 2017

100 sekund – 11.11.2017

Z okazji 99. rocznicy odzyskania niepodległości przez Polskę wydanie "100 sekund" ma charakter specjalny i w całości jest poświęcone tej doniosłej chwili.

11 listopada 2017

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij