Unia Europejska: nowa polityka promocyjna

Unia Europejska: nowa polityka promocyjna

„Smacznego, to z Europy” – to nazwa nowej polityki promocyjnej UE przyjętej 13 października przez Komisję Europejską.

„Smacznego, to z Europy” – to nazwa nowej polityki promocyjnej Unii Europejskiej przyjętej 13 października przez Komisję Europejską.

Unia liczy na to, że promocja pomoże podmiotom z sektora rolno-spożywczego w zdobywaniu nowych rynków międzynarodowych lub umocnieniu na nich swojej pozycji oraz zwiększeniu świadomości europejskich konsumentów na temat wysiłków podejmowanych przez europejskich rolników.

Aby osiągnąć ten cel, Komisja udostępni więcej środków, podniesie poziom współfinansowania i ograniczy biurokrację przy zatwierdzaniu projektów. Jest to element starań o stopniowe zwiększanie dostępnego budżetu, jakim dysponuje Unia na promocję, z 61 mln euro w 2013 r. (kiedy to zaproponowano nowe przepisy) do 200 mln euro w 2019 r.

Gazociąg na polu, a interes rolnika

Jeśli na naszym polu zaplanowano budowę gazociągu, należy nam się wynagrodzenie za "użyczenie" ziemi na ten cel i odszkodowanie za straty.

15 kwietnia 2018

Przetargi na dzierżawę państwowej ziemi rolnej – co się zmieniło?

Sprawdzamy, co na temat nowych przetargów uważają rolnicy. Które zmiany budzą najwięcej wątpliwości?

14 kwietnia 2018

Nabór wniosków ARiMR w 2018 r.? – jakie będą?

Kiedy będą kolejne nabory wniosków o finansową pomoc dla rolników w 2018 r.? Na co można otrzymać wsparcie?

10 kwietnia 2018

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij