Unia Europejska: nowa polityka promocyjna

Unia Europejska: nowa polityka promocyjna

„Smacznego, to z Europy” – to nazwa nowej polityki promocyjnej UE przyjętej 13 października przez Komisję Europejską.

„Smacznego, to z Europy” – to nazwa nowej polityki promocyjnej Unii Europejskiej przyjętej 13 października przez Komisję Europejską.

Unia liczy na to, że promocja pomoże podmiotom z sektora rolno-spożywczego w zdobywaniu nowych rynków międzynarodowych lub umocnieniu na nich swojej pozycji oraz zwiększeniu świadomości europejskich konsumentów na temat wysiłków podejmowanych przez europejskich rolników.

Aby osiągnąć ten cel, Komisja udostępni więcej środków, podniesie poziom współfinansowania i ograniczy biurokrację przy zatwierdzaniu projektów. Jest to element starań o stopniowe zwiększanie dostępnego budżetu, jakim dysponuje Unia na promocję, z 61 mln euro w 2013 r. (kiedy to zaproponowano nowe przepisy) do 200 mln euro w 2019 r.

Dofinansowanie inwestycji na obszarach Natura 2000 – rusza nabór wniosków!

Nawet do 500 tys zł można otrzymać. Nabór wniosków od 28 września do 27 października br. na dofinansowanie inwestycji. Na jakie przedsięwzięcia?

15 września 2017

Bio owoce narażone na szkodniki – jak je zwalczać

Sadownik, który decyduje się na podjęcie produkcji ekologicznej, musi mieć dużo większą wiedzą na temat ekosystemu jakim jest jego uprawa owoców.

14 września 2017

Syngenta świętuje 150-lecie powstania Działu Warzyw

W Polsce Syngenta jest liderem sprzedaży nasion papryki, kukurydzy słodkiej, brokułu, cukinii oraz kalafiorów wiosennych i letnich.

13 września 2017

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij