Zmiany w Concordia Ubezpieczenia

Zmiany w Concordia Ubezpieczenia

Concordia zamierza zwiększyć sprzedaż produktów majątkowych i życiowych skierowanych do klienta indywidualnego oraz sektora MSP.

W ramach swojej strategii na najbliższe lata Concordia Ubezpieczenia zamierza zwiększyć sprzedaż produktów majątkowych i życiowych skierowanych do klienta indywidualnego oraz sektora MSP. Ubezpieczyciel zamierza skoncentrować swoje działania na Polsce powiatowej.

Rozwój Concordii w najbliższych latach widzę jako umiejętne połączenie częściowej rewolucji z ewolucją. Z naciskiem na rewolucję w obszarach związanych z szybkością działania, upraszczaniem procedur i procesów oraz ewolucję w zakresie naszego zaangażowania w sektor agro. Będziemy dążyć do zrównoważenia portfela ubezpieczeń rolnych oraz pozostałych majątkowych i życiowych. Pracujemy także nad dywersyfikacją terytorialną. Chcielibyśmy silniej zaznaczyć naszą obecność na wschodniej ścianie Polski – powiedział Jacek Smolarek, Prezes Concordii Ubezpieczenia.

Dążymy jednak przy tym do zapewniania ochrony mieszkańcom małych i średnich miejscowości, z tzw. Polski powiatowej. Cel ten chcemy realizować m.in. poprzez kanał bancassurance.

Jacek Smolarek, Prezes Concordii Ubezpieczenia

Concordia planuje również znacząco zwiększyć dynamikę sprzedaży w „życiówce”. Myśli o rozbudowaniu portfela poprzez koncentrację na typowej ochronie życia i zdrowia. Przewagą poznańskiego ubezpieczyciela jest w tym zakresie prostota konstrukcji produktów życiowych. Oznacza to, że każdy pośrednik (również ten wyspecjalizowany w majątku) jest w stanie je sprzedawać, a klient zrozumieć jaki produkt kupuje.

Nadal chcemy być ubezpieczycielem rolnika. Dążymy jednak przy tym do zapewniania ochrony mieszkańcom małych i średnich miejscowości, z tzw. Polski powiatowej. Cel ten chcemy realizować m.in. poprzez kanał bancassurance. Współpracujemy zarówno z bankami komercyjnymi, tj. BGŻ BNP Paribas, Credit Agricole (sprzedaje nasze produkty od końca czerwca br.) i oczywiście z bankowością spółdzielczą – naszym strategicznym Partnerem. W nowym składzie Zarządu będziemy koncentrować się na tym, aby Concordia konsekwentnie stawała się uniwersalnym ubezpieczycielem, z silną „nogą” rolną – podsumowuje Prezes Smolarek.

Poza pracami nad nową strategią, w Concordii doszło także do zmian w obszarze zarządzania sprzedażą. Rada Nadzorcza Concordii Polska TUW i WTUŻiR Concordia Capital SA podjęła decyzję o powierzeniu od 1 października br. sterów sprzedaży panu Pawłowi Zawiszy. Tym samym z dniem 30 września br. aktywną funkcję Członka Zarządu odpowiedzialnego za sprzedaż i marketing, przestanie pełnić pan Jacek Bielaczyk, związany z Concordią od 18 lat.

W imieniu Rady Nadzorczej oraz całego Zarządu bardzo dziękuję panu Jackowi za wieloletni wkład w rozwój obu firm, w szczególności w trudnym czasie po śmierci Prezesa Andrzeja Cyganika – wyznał Jacek Smolarek. I dodał: – Panu Pawłowi natomiast życzymy wytrwałości w realizacji założonej strategii.

Zamiast dzika ustrzelili rolnika

Nie ma komu szacować szkód łowieckich. Sołtysi odmawiają uczestniczenia w tych pracach!

20 maja 2018

Podium bez zmian, ale przetasowania w peletonie

Dostępne są wyniki trzeciej edycji rankingu „Bank Najlepszy dla Rolnika” – 2018. Sprawdź, kto jest liderem!

25 maja 2018

Restrukturyzacja małych gospodarstw – 60 tys. zł można uzyskać!

18 czerwca 2018 r. rusza nabór wniosków! 3,3 mld jest do rozdysponowania na ten cel w ARiMR! Warto złożyć wniosek

23 maja 2018

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony AgroFakt.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Informacje te są udostępniane naszym partnerom, z którymi współpracujemy w zakresie marketingu, reklamy i analizowania ruchu na stronie. Podmioty te mogą je łączyć z innymi informacjami, których im udzieliłeś. Kontynuując korzystanie z AgroFakt.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies wyrażasz zgodę na ich zamieszczanie w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz jednak dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies w każdym czasie. Dowiedz się więcej

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close