Zmiany w Concordia Ubezpieczenia

Concordia zamierza zwiększyć sprzedaż produktów majątkowych i życiowych skierowanych do klienta indywidualnego oraz sektora MSP.

W ramach swojej strategii na najbliższe lata Concordia Ubezpieczenia zamierza zwiększyć sprzedaż produktów majątkowych i życiowych skierowanych do klienta indywidualnego oraz sektora MSP. Ubezpieczyciel zamierza skoncentrować swoje działania na Polsce powiatowej.

Rozwój Concordii w najbliższych latach widzę jako umiejętne połączenie częściowej rewolucji z ewolucją. Z naciskiem na rewolucję w obszarach związanych z szybkością działania, upraszczaniem procedur i procesów oraz ewolucję w zakresie naszego zaangażowania w sektor agro. Będziemy dążyć do zrównoważenia portfela ubezpieczeń rolnych oraz pozostałych majątkowych i życiowych. Pracujemy także nad dywersyfikacją terytorialną. Chcielibyśmy silniej zaznaczyć naszą obecność na wschodniej ścianie Polski – powiedział Jacek Smolarek, Prezes Concordii Ubezpieczenia.

Dążymy jednak przy tym do zapewniania ochrony mieszkańcom małych i średnich miejscowości, z tzw. Polski powiatowej. Cel ten chcemy realizować m.in. poprzez kanał bancassurance.

Jacek Smolarek, Prezes Concordii Ubezpieczenia

Concordia planuje również znacząco zwiększyć dynamikę sprzedaży w „życiówce”. Myśli o rozbudowaniu portfela poprzez koncentrację na typowej ochronie życia i zdrowia. Przewagą poznańskiego ubezpieczyciela jest w tym zakresie prostota konstrukcji produktów życiowych. Oznacza to, że każdy pośrednik (również ten wyspecjalizowany w majątku) jest w stanie je sprzedawać, a klient zrozumieć jaki produkt kupuje.

Nadal chcemy być ubezpieczycielem rolnika. Dążymy jednak przy tym do zapewniania ochrony mieszkańcom małych i średnich miejscowości, z tzw. Polski powiatowej. Cel ten chcemy realizować m.in. poprzez kanał bancassurance. Współpracujemy zarówno z bankami komercyjnymi, tj. BGŻ BNP Paribas, Credit Agricole (sprzedaje nasze produkty od końca czerwca br.) i oczywiście z bankowością spółdzielczą – naszym strategicznym Partnerem. W nowym składzie Zarządu będziemy koncentrować się na tym, aby Concordia konsekwentnie stawała się uniwersalnym ubezpieczycielem, z silną „nogą” rolną – podsumowuje Prezes Smolarek.

Poza pracami nad nową strategią, w Concordii doszło także do zmian w obszarze zarządzania sprzedażą. Rada Nadzorcza Concordii Polska TUW i WTUŻiR Concordia Capital SA podjęła decyzję o powierzeniu od 1 października br. sterów sprzedaży panu Pawłowi Zawiszy. Tym samym z dniem 30 września br. aktywną funkcję Członka Zarządu odpowiedzialnego za sprzedaż i marketing, przestanie pełnić pan Jacek Bielaczyk, związany z Concordią od 18 lat.

W imieniu Rady Nadzorczej oraz całego Zarządu bardzo dziękuję panu Jackowi za wieloletni wkład w rozwój obu firm, w szczególności w trudnym czasie po śmierci Prezesa Andrzeja Cyganika – wyznał Jacek Smolarek. I dodał: – Panu Pawłowi natomiast życzymy wytrwałości w realizacji założonej strategii.

Premia 60 tysięcy dla małych gospodarstw. Rusza nabór wniosków!

Możliwa do uzyskania jest premia 60 tysięcy dla małych gospodarstw w programie „Restrukturyzacja małych gospodarstw".

19 czerwca 2017

Premie na rozpoczęcie działalności pozarolniczej

29 czerwca br. rozpocznie się nabór wniosków na premie z PROW dla rolników rozpoczynających pozarolniczą działalność na terenach dotkniętych ASF

13 czerwca 2017

Podrobione środki ochrony roślin – walczymy z nielegalnymi preparatami

Podrobione środki ochrony roślin każdego roku pojawiają się na rynku. Co może świadczyć o tym, że zakupiony preparat nie jest oryginalny?

14 czerwca 2017

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij