Ciągniki serii 6C marki Deutz-Fahr – sprawdź nowe modele!

Marka Deutz-Fahr oferuje ciągniki rolnicze, kombajny zbożowe, ładowarki teleskopowe, a także maszyny linii zielonkowej. Niedawno do swojej oferty wprowadziła ciągniki serii 6C. Nowa seria Deutz-Fahr posiada całkowicie nowy układ napędowy RVshift. Poznaj nowe ciągniki serii 6C marki Deutz-Fahr.

Deutz-Fahr w swojej ofercie posiada ciągniki rolnicze z silnikami o mocy maksymalnej w zakresie od 50 do 340KM. Szczególnie rozbudowana oferta dotyczy modeli klasy kompakt. Gamę kompaktów uzupełnia nowa Seria 6C, którą tworzą trzy modele: 6115C / 6125C / 6135C o mocy maksymalnej – odpowiednio 116KM / 126KM / 136KM. Dodatkowo, dzięki funkcji boost, maksymalna moc silnika wzrasta czasowo do 126KM / 136KM / 143KM.

Ciągniki marki Deutz-Fahr – silniki w serii 6C

Serię 6C wyposażono w zmodernizowane, cztero-cylindrowe silniki FARMotion o pojemności 3,8 litra, które spełniają wymogi normy emisji spalin Stage V. W podstawowej wersji montowane są 5-biegowe skrzynie z półbiegami Powershift 20+20 / 40+40 / 30+30 / 60+60. Seria 6C oferuje funkcję APS, dzięki której półbiegi Powershift na każdym biegu głównym zmieniane są automatycznie w trakcie przyspieszania.

Nowy układ napędowy w ciągnikach serii 6C

Seria 6C wprowadza także do oferty marki Deutz-Fahr całkowicie nowy układ napędowy RVshift. Skrzynia z 20+16 przełożeniami, przy czym wszystkie zmieniane są pod obciążeniem. Opcjonalnie oferowany jest także reduktor, pozwalający modelem RVshift jechać z prędkością od 0,02 km/h. Ofertę wyposażenia modeli 6C uzupełnia napęd bezstopniowy TTV. Dwu-zakresowa przekładnia stanowi połączenie przekładni mechanicznej i hydrostatycznej, dzięki temu zapewnia wysoką sprawność i niskie straty mocy. Nowością w tej klasie ciągników jest możliwość doposażenia w funkcję ASM, do automatycznego sterowania napędem i blokadą w zależności od prędkości jazdy oraz kąta skrętu kół ciągnika. Wszystkie wersje Serii 6C wyposażane są w standardzie w rewers elektrohydrauliczny Powershuttle oraz funkcję Stop&Go.

Ciągniki serii 6C Deutz-Fahr – funkcja AutoWOM

W zależności od wersji i wyposażenia, modele Serii 6C posiadają trzy lub cztery prędkości wałka odbioru mocy z tyłu. Opcje obejmują także WOM przedni o prędkości 1000 obr/min. Dodatkowo, ciągniki Serii 6C posiadają funkcję AutoWOM. Standardowo, modele Serii 6C wyposażone są w zębatą pompę hydrauliczną o wydajności 90 l/min. Opcjonalnie wyposażenie stanowić może pompa tłoczkowa Load-Sensing o zmiennej wydajności 120 l/min. Maksymalne wyposażenie składa się z pięciu obwodów z tyłu a także jednego obwodu umieszczonego z przodu. W modelach 6C maksymalny udźwig podnośnika tylnego wynosi aż 70000kg. Z przodu można zamontować podnośnik o udźwigu 5000kg.

Kabina z doskonałą widocznością

Nowe modele Serii 6C wyposażono w cztero-słupkową kabinę TopVision. Wąskie słupki zapewniają doskonałą widoczność w każdym kierunku. Ciągnik świetnie sprawdza się w pracach z ładowaczem czołowym i różnymi maszynami montowanymi z przodu i z tyłu. W zależności od wersji układu napędowego, we wnętrzu kabiny montowane są różne wersje prawej konsoli. Modele Serii 6C oferują rozbudowany pakiet reflektorów: w masce silnika umieszczono robocze światła LED i światła do jazdy po drogach. Na słupkach kabiny montowane są światła obrysowe, kierunkowskazy jak również dwie pary dodatkowych reflektorów roboczych. Pod dachem kabiny, maksymalna konfiguracja obejmuje po 6 świateł roboczych z przodu i z tyłu. Opcjonalnie mogą to być reflektory w technologii LED.

Seria 6C to również maszyny, które oferują wysoki komfort pracy dla operatora. Ciągnik może być wyposażony w mechaniczny układ amortyzacji kabiny, a dodatkowo Seria 6C w układ hydro-pneumatycznej amortyzacji przedniej osi. Całość uzupełnia fotel operatora z amortyzacją pneumatyczną i szeregiem możliwości regulacji. Modele 6C można wyposażyć w zestaw przygotowania do systemu rolnictwa precyzyjnego. Ciągnik można zamówić z odbiornikiem i wtedy jest w pełni gotowy do uruchomienia systemu automatycznego prowadzenia. 6C w wersji komunalnej ma maskę silnika, błotniki i dach w kolorze pomarańczowym.

Deutz-Fahr przygotował także ofertę dla klientów, którzy oczekują wyjątkowości, są indywidualistami. Wersja Warrior to ciągnik z czarnym nadwoziem i dodatkowymi akcentami wyposażenia podkreślającymi jego charakter i wyjątkowość.

Przeczytaj również: Aktualne ceny zbóż w Polsce – widoczne spadki. Sprawdź!

Źródło: Deutz-Fahr

Czy artykuł był przydatny?

Kliknij na gwiazdkę, by zagłosować

Ocena 5 / 5. Liczba głosów 3

Na razie brak głosów. Możesz być pierwszy!

Artykuł zawiera lokowanie produktu i ma charakter promocyjny.

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *