Konstruktorzy Same Deutz-Fahr przygotowali w ostatnim czasie jeszcze kilka nowości dla rolników. Nową serię 6 już poznaliśmy, a czym zaskoczyć nas może Seria 7?
Choć obie nowe Serie – 6 i 7 – przeznaczone są raczej dla wielkotowarowych gospodarstwach oraz firm świadczących usługi w sektorze rolniczym, to jednak nieco się różnią.
– Praca w polu jest ciężka ze względu na warunki pogodowe i długie godziny powtarzających się czynności – mówi Anna Makulec, dyrektor marketingu SDF Polska. – Te problemy nie dotyczą operatorów ciągników Deutz-Fahr Serii 7, którzy siedząc w ergonomicznej kabinie MaxiVision 2 mogą docenić środowisko pracy o odpowiedniej temperaturze, cichej pracy silnika oraz odczuwanie naprawdę minimalnej ilości drgań. Oznacza to, że operator może pracować lepiej, szybciej i bezpieczniej.
Praca w polu jest ciężka ze względu na warunki pogodowe i długie godziny powtarzających się czynności.
Nowa Seria 7 to:
- Najlepsza niemiecka technologia pozwalająca osiągnąć najwyższą wydajność;
- Kabina MaxiVision 2 wyznaczająca nowe standardy;
- Nowy panel InfoCentrePro;
- Nowy projekt podłokietnika z joystickiem MaxCom;
- Pakiet oświetlenia diodowego LED o mocy 40 tys. lumenów;
- Systemy rolnictwa precyzyjnego opracowane w najnowszej technologii;
- Wysoko wydany silnik Deutz 6.1 Stage 4 (Tier4 Final);
- Układ przeniesienia napędu 60 km/h TTV – niezrównany w swojej klasie;
- Unikalny układ amortyzacji i hamulcowy;
- Doskonała technologia hydrauliczna;
- Wszystkie zawory są proporcjonalnie sterowane;
- Nowa pozycja podnośnika przedniego.
– Wspomniane elementy odpowiadają na oczekiwania stawiane nam przez współczesny rynek i dotyczące nie tylko rolników: zmniejszyć koszty, zwiększyć zyski, zrobić to szybciej – dodaje Anna Makulec.
Dwa modele (o mocy 226 i 246 koni mechanicznych), maszyny nowej Serii 7 opracowane przez Deutz-Fahr gwarantują najlepszą niemiecką technologię, pozwalającą uzyskać najwyższą wydajność. Nowa jednostka napędowa Deutz 6.1 nie tylko spełnia standardy emisji określone dla Stage 4 (Tier 4 Final), ale także oferuje większy zapas mocy i możliwość wykorzystania wysokiego momentu obrotowego, pomimo o 5% mniejszego zużycia paliwa oraz AdBlue w porównaniu do poprzedniej generacji. Wydajność jest także zwiększona dzięki wentylatorowi elektronicznemu Visco oraz nowemu, innowacyjnemu układowi chłodzenia. Ten ostatni można całkowicie otworzyć, co ułatwia jego konserwację.
Nowe ciągniki Serii 7 opracowane przez Deutz-Fahr to idealny wielofunkcyjny pojazd pozwalający zwiększyć wydajność jednostek świadczących usługi dla rolnictwa oraz gospodarstw rolnych.
Stale modyfikowany układ przeniesienia napędu TTV pozwala osiągnąć prędkość od 0,2 do 60 km/h i został wzbogacony o nowe oprogramowanie gwarantujące łatwiejszą obsługę, a górny przedział prędkości 60 km/h jest unikalny w tej klasie ciągników.
Nowe ciągniki Serii 7 charakteryzują się stylistyką opracowaną i udoskonaloną przy współpracy z Italdesign Giugiaro: – Ich czyste, aczkolwiek charakterystyczne linie pokrywy silnika, wyróżniająca się kabina oraz szerokie zastosowanie materiałów wysokiej jakości sprawiły, że uzyskały agresywną, a jednocześnie przyjazną użytkownikowi stylistykę, która stała się cechą charakterystyczną najnowszych modeli marki DEUTZ-FAHR.
Trudno się zatem dziwić, że firma z dumą prezentuje nową Serię 7: – Nowe ciągniki Serii 7 opracowane przez Deutz-Fahr to idealny wielofunkcyjny pojazd pozwalający zwiększyć wydajność jednostek świadczących usługi dla rolnictwa oraz gospodarstw rolnych. Stanowią one najwyższy poziom rozwoju innowacyjnych i inteligentnych technologii ciągników – zarówno w pracach polowych, jak i drogowych.
Przeczytaj też: Nowe ciągniki Same Deutz-Fahr (SDF) z Serii 6: dla kogo?
Dodaj komentarz