Po ile części zamienne do ciągników Zetor? [MINIWYWIAD, odc. 8]

Download PDF

Niskie koszty użytkowania to jeden z podstawowych argumentów za ciągnikami Zetor, na jakie wskazują ich użytkownicy. Jak wygląda ta kwestia w praktyce? W ostatnim odcinku cyklu „Zetor. Argumenty za…” przyjrzymy się m.in. cenom materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych do ciągników.

W ostatniej już odsłonie cyklu naszych miniwywiadów porozmawiamy z Panem Robertem Szewczykiem, menadżerem marketingu Zetor Polska, o kosztach eksploatacji. Dowiemy się, co sprawia, że oryginalne części zamienne do ciągników Zetor są aż tak przystępne cenowo. Pod lupę weźmiemy m.in. ceny szyb, olejów, filtrów czy tzw. słupków.

Aż 24 200 zł netto oszczędności przy zakupie nowego ciągnika Zetor? Tylko teraz to możliwe dzięki akcji wyprzedażowej na modele z ubiegłych roczników. Sprawdź więcej na www.zetor.pl.

POSŁUCHAJ MINIWYWIADU:

Tajemnica sukcesu Zetora

W czym tkwi tajemnica sukcesu firmy Zetor, jeśli chodzi o racjonalne koszty eksploatacji ciągników z Brna? Jak zdradza Pan Robert Szewczyk:

Nowoczesne rozwiązania techniczne są niestety kosztowne i musimy się z tym pogodzić. Można jednak w pewnych granicach postarać się o to, by części zamienne i eksploatacyjne mieściły się w rozsądnych kosztach. Dzięki temu, że większość podzespołów i części do ciągników Zetor jest produkowana w Czechach i krajach ościennych oraz są one produkowane na podstawie własnej myśli technicznej, jesteśmy w stanie utrzymywać rozsądne ceny części zamiennych.

Części zamienne do ciągników

Wielu użytkowników bardziej leciwych traktorów Zetor na pewno zastanawia się, jak wygląda kwestia dostępności części zamiennych do historycznych modeli? Czy centralny magazyn części zamiennych w Kaliszu ma je wszystkie „na składzie”?

Staramy się, aby w naszej ofercie znajdowały się części zamienne do wszystkich modeli ciągników ZETOR, jakie były produkowane. Niestety, nie wszystko jest już dostępne i właściciele muszą posiłkować się własną inwencją w zdobywaniu niektórych części i podzespołów do starych ciągników. – wyjaśnia nasz gość.

Posłuchaj miniwywiadu i dowiedz się więcej o rozwiązaniach technologicznych stosowanych w ciągnikach Zetor.

Przegapiłeś któryś z odcinków cyklu „Zetor. Argumenty za…”? Nic straconego! Posłuchaj teraz: Zetor Polska, koszty eksploatacji, komfort i bezpieczeństwo, docieranie silnika, finansowanie fabryczne Zetor, naprawa ciągników rolniczych, silniki Zetor.

Pszenica ozima RGT TrefferKup teraz Wysoki i stabilny plon nawet na słabszych stanowiskach

Dodaj komentarz