Kampania promująca polską wieprzowinę w Japonii i Kanadzie

Związek Polskie Mięso realizuje w tym roku skierowaną  na rynek Japonii i Kanady kampanię promocyjną-informacyjną pt. „Rozsmakuj się w Europie – LET’S MEAT!”.

Celem kampanii jest promocja mięsa wieprzowego i jego przetworów na rynku Japonii i Kanady oraz przekonanie japońskich i kanadyjskich dystrybutorów, importerów, przedstawicieli sieci handlowych oraz hurtowników i detalistów o jego wysokiej jakości, gwarantowanej m.in. przestrzeganiem wyśrubowanych norm i standardów produkcji.

W ramach projektu została już uruchomiona strona internetowa, dostępna w języku polskim, japońskim i angielskim. Jest to platforma, służąca do komunikowania najważniejszych punktów realizowanych w ramach kampanii oraz promocji producentów mięsa wieprzowego i jego przetworów.

RGT JakuzziKup teraz 5% rabatu na nasiona rzepaku od 3 j.s. RGT Jakuzzi

Co z Inspekcją Weterynaryjną?

Wzmocnienie Inspekcji poprzez zwiększenie ilości etatów – zapowiada resort rolnictwa. To nic nie da bez podwyżek – odpowiadają weterynarze.

9 kwietnia 2019

Święto na wsi tak, ale czy akurat święto pracy?

Na wsi celebrowanych jest wiele świąt, ale święto 1 maja jest uroczystością typowo robotniczą.

1 maja 2019

Kubota wesprze odbudowę katedry Notre Dame

Koncern przeznaczy na ten cel ćwierć miliona euro.

10 maja 2019