Kampania promująca polską wieprzowinę w Japonii i Kanadzie

Związek Polskie Mięso realizuje w tym roku skierowaną  na rynek Japonii i Kanady kampanię promocyjną-informacyjną pt. „Rozsmakuj się w Europie – LET’S MEAT!”.

Celem kampanii jest promocja mięsa wieprzowego i jego przetworów na rynku Japonii i Kanady oraz przekonanie japońskich i kanadyjskich dystrybutorów, importerów, przedstawicieli sieci handlowych oraz hurtowników i detalistów o jego wysokiej jakości, gwarantowanej m.in. przestrzeganiem wyśrubowanych norm i standardów produkcji.

W ramach projektu została już uruchomiona strona internetowa, dostępna w języku polskim, japońskim i angielskim. Jest to platforma, służąca do komunikowania najważniejszych punktów realizowanych w ramach kampanii oraz promocji producentów mięsa wieprzowego i jego przetworów.

Kiedy krzyżowanie międzyrasowe jest wskazane?

Są momenty, kiedy krzyżowanie międzyrasowe jest nieuniknione. O czym trzeba jednak pamiętać, rozważając taką hodowlę?

10 marca 2019

Jakość nasienia w sztucznej inseminacji

Jakość nasienia knurów to podstawa w skutecznym rozrodzie trzody chlewnej. Dowiedz się, jakie są zalety sztucznej inseminacji!

15 marca 2019

Konferencja dla hodowców bydła we Włoszczowie przed nami!

Przed nami jeszcze jedna konferencja dla hodowców bydła! Ostatnia, ale niezwykła! Dowiedz się dlaczego!

8 marca 2019