Kampania promująca polską wieprzowinę w Japonii i Kanadzie

Download PDF

Związek Polskie Mięso realizuje w tym roku skierowaną  na rynek Japonii i Kanady kampanię promocyjną-informacyjną pt. „Rozsmakuj się w Europie – LET’S MEAT!”.

Celem kampanii jest promocja mięsa wieprzowego i jego przetworów na rynku Japonii i Kanady oraz przekonanie japońskich i kanadyjskich dystrybutorów, importerów, przedstawicieli sieci handlowych oraz hurtowników i detalistów o jego wysokiej jakości, gwarantowanej m.in. przestrzeganiem wyśrubowanych norm i standardów produkcji.

W ramach projektu została już uruchomiona strona internetowa, dostępna w języku polskim, japońskim i angielskim. Jest to platforma, służąca do komunikowania najważniejszych punktów realizowanych w ramach kampanii oraz promocji producentów mięsa wieprzowego i jego przetworów.

Czy artykuł był przydatny?

Kliknij na gwiazdkę, by zagłosować

Ocena 0 / 5. Liczba głosów 0

Na razie brak głosów. Możesz być pierwszy!

Dodaj komentarz

avatar
  Subskrybuj  
Powiadom o