Kampanie promujące polski drób i makarony

Na początku lutego 2016 r. Agencja Rynku Rolnego podpisała 2 umowy na realizację kampanii informacyjnych i promocyjnych: „Europejski drób – w jakości siła” i „Makarony Europy”.

Działania informacyjne i promocyjne tych kampanii będą prowadzone na rynku Chin, Wietnamu, Zjednoczonych Emiratów Arabskich i Ukrainy – wyjaśnia Karolina Dziewulska-Siwek, rzecznik prasowy ARR. Produkty objęte promocją to mięso drobiowe wysokiej jakości, produkowane w systemie jakości QAFP oraz makarony.

Podmiotami, z którymi ARR zawarła umowy, są Krajowa Rada Drobiarstwa Izba GospodarczaPolska Izba Makaronu. Obie kampanie będą prowadzone przez 3 lata, a ich łączny budżet wyniesie ponad 7 mln euro.

Czy artykuł był przydatny?

Kliknij na gwiazdkę, by zagłosować

Ocena 0 / 5. Liczba głosów 0

Na razie brak głosów. Możesz być pierwszy!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *