Związek Polskiego Mięsa promuje wieprzowinę

Związek Polskiego Mięsa promuje wieprzowinę

Rusza kampania „Moda na wieprzowinę”. Jej twórcy chcą przekonać Polaków do częstszego spożywania czerwonego mięsa.

Poprzez kampanię „Moda na wieprzowinę” związek chce przywrócić pozytywny wizerunek mięsa czerwonego i przeciwdziałać krzywdzącym opiniom, których nasilenie miało miejsce po ostatniej publikacji monografii WHO.

Związek Polskie Mięso prowadzi aktualnie kampanię promocyjno-informacyjną, która ukazuje najnowsze wyniki badań nad wartością odżywczą wieprzowiny. W porównaniu z analizami sprzed 20 lat jakość i wartość odżywcza mięsa wieprzowego znacznie się poprawiła. Jest to zasługa hodowców i ich pracy, zaostrzenia wymogów dobrostanu zwierząt oraz podwyższenia standardów wymaganych przez przetwórców.

Światowa produkcja wieprzowiny w 2014 r. wyniosła 110,5 mln ton, przy czym w Unii Europejskiej wyprodukowano 22,7 mln ton, a w samej Polsce – 1,2 mln ton.

Według danych GUS w 2014 r. statystyczny Polak zjadał rocznie ok. 74 kg mięsa i podrobów, w tym 39,9 kg wieprzowiny, 1,7 kg wołowiny i 27,4 kg mięsa drobiowego.

Podczas kampanii „Moda na wieprzowinę” Związek Polskiego Mięsa ustosunkowuje się do komentarza WHO.

Kozy? Na tych zwierzętach można zrobić dobry interes!

Hodowla zwierząt będących przez lata synonimem biedy przeżywa renesans. Mleko i produkty kozie stały się rarytasem na naszych stołach

10 czerwca 2018

Rosną ceny mięsa drobiowego

Czy taka tendencja utrzyma się w najbliższych miesiącach 2018 r.?

4 czerwca 2018

Kredyty dla gospodarstw rolnych

Sprawdź, dlaczego aż 60% rolników deklaruje problemy finansowe, a jedynie około 30% wspiera się kredytami

8 czerwca 2018

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony AgroFakt.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Informacje te są udostępniane naszym partnerom, z którymi współpracujemy w zakresie marketingu, reklamy i analizowania ruchu na stronie. Podmioty te mogą je łączyć z innymi informacjami, których im udzieliłeś. Kontynuując korzystanie z AgroFakt.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies wyrażasz zgodę na ich zamieszczanie w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz jednak dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies w każdym czasie. Dowiedz się więcej

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close