Kampania promująca polskie pomidory

Download PDF

Często zapominamy o tym, ile walorów odżywczych mają pomidory. Polska produkuje ponad 700 tys. ton tego pysznego warzywa.

W 2016 r. na rynku polskim i niemieckim rusza kampania „Pomidory dobre z natury”. Jej pomysłodawca, Polskie Stowarzyszenie Producentów Pomidorów i Ogórków Pod Osłonami, chce podnieść świadomość konsumentów na temat walorów odżywczych pomidorów i zwiększyć ich konsumpcję. Polska produkuje bowiem 712 tys. ton pomidorów. 80% produkcji trafia na rynek krajowy, pozostała część na eksport. Największym unijnym odbiorcą polskich pomidorów są Niemcy.

Kampania „Pomidory dobre z natury” rozpocznie się w 2016 r. i potrwa 3 lata. Jej budżet to 3 mln euro. Celem działań jest promocja walorów odżywczych pomidorów oraz zwiększenie ich spożycia na rynku polskim i niemieckim. Stowarzyszenie chce także wzmocnić pozytywny wizerunek pomidorów produkowanych w Polsce jako warzyw wysokiej jakości, smacznych i bogatych w walory odżywcze.

Najważniejszą grupą docelową kampanii są konsumenci. Działania skierowane będą również do blogerów kulinarnych, dziennikarzy i liderów opinii, a także dystrybutorów warzyw i przedstawicieli sieci handlowych.

Czy artykuł był przydatny?

Kliknij na gwiazdkę, by zagłosować

Ocena 0 / 5. Liczba głosów 0

Na razie brak głosów. Możesz być pierwszy!

Dodaj komentarz

avatar
  Subskrybuj  
Powiadom o