Kampania promująca polskie pomidory

Pomidor może mieć wiele zastosowań i warto z nich korzystać, bo to czerwone warzywo ma wiele walorów odżywczych.

Często zapominamy o tym, ile walorów odżywczych mają pomidory. Polska produkuje ponad 700 tys. ton tego pysznego warzywa.

W 2016 r. na rynku polskim i niemieckim rusza kampania Pomidory dobre z natury”. Jej pomysłodawca, Polskie Stowarzyszenie Producentów Pomidorów i Ogórków Pod Osłonami, chce podnieść świadomość konsumentów na temat walorów odżywczych pomidorów i zwiększyć ich konsumpcję. Polska produkuje bowiem 712 tys. ton pomidorów. 80% produkcji trafia na rynek krajowy, pozostała część na eksport. Największym unijnym odbiorcą polskich pomidorów są Niemcy.

Kampania „Pomidory dobre z natury” rozpocznie się w 2016 r. i potrwa 3 lata. Jej budżet to 3 mln euro. Celem działań jest promocja walorów odżywczych pomidorów oraz zwiększenie ich spożycia na rynku polskim i niemieckim. Stowarzyszenie chce także wzmocnić pozytywny wizerunek pomidorów produkowanych w Polsce jako warzyw wysokiej jakości, smacznych i bogatych w walory odżywcze.

Najważniejszą grupą docelową kampanii są konsumenci. Działania skierowane będą również do blogerów kulinarnych, dziennikarzy i liderów opinii, a także dystrybutorów warzyw i przedstawicieli sieci handlowych.

Opakowania po ŚOR: do sklepu, nie do lasu!

Pewne opakowania po ŚOR to tzw. odpady niebezpieczne i należy je zwracać do sklepów. Które z opakowań musimy zwrócić, a które możemy wyrzucić?

16 marca 2017

Tebukonazol do rzepaku w najwyższym stężeniu!

Rejestracja fungicydu Bukat 500 SC została poszerzona o zastosowanie w rzepaku ozimym. Co to oznacza dla rolników?

16 marca 2017

Nowy system Fusaro Xpro: kompleksowa i niezawodna ochrona fungicydowa zbóż

Jednym z najważniejszych warunków gwarantujących uzyskanie wysokiego plonu ziarna zbóż, o najwyższej jakości, jest zdrowy łan!

23 marca 2017