Kampania promująca polskie pomidory

Pomidor może mieć wiele zastosowań i warto z nich korzystać, bo to czerwone warzywo ma wiele walorów odżywczych.

Często zapominamy o tym, ile walorów odżywczych mają pomidory. Polska produkuje ponad 700 tys. ton tego pysznego warzywa.

W 2016 r. na rynku polskim i niemieckim rusza kampania Pomidory dobre z natury”. Jej pomysłodawca, Polskie Stowarzyszenie Producentów Pomidorów i Ogórków Pod Osłonami, chce podnieść świadomość konsumentów na temat walorów odżywczych pomidorów i zwiększyć ich konsumpcję. Polska produkuje bowiem 712 tys. ton pomidorów. 80% produkcji trafia na rynek krajowy, pozostała część na eksport. Największym unijnym odbiorcą polskich pomidorów są Niemcy.

Kampania „Pomidory dobre z natury” rozpocznie się w 2016 r. i potrwa 3 lata. Jej budżet to 3 mln euro. Celem działań jest promocja walorów odżywczych pomidorów oraz zwiększenie ich spożycia na rynku polskim i niemieckim. Stowarzyszenie chce także wzmocnić pozytywny wizerunek pomidorów produkowanych w Polsce jako warzyw wysokiej jakości, smacznych i bogatych w walory odżywcze.

Najważniejszą grupą docelową kampanii są konsumenci. Działania skierowane będą również do blogerów kulinarnych, dziennikarzy i liderów opinii, a także dystrybutorów warzyw i przedstawicieli sieci handlowych.

Uprawa rzepaku w RSP Sułków: tradycja i nowoczesność

RSP Sułków to spółdzielnia z niemal 40-letnią tradycją w produkcji roślinnej. Zobacz, jak uprawia się rzepak w Sułkowie!

9 stycznia 2017

Pierwsza konferencja dla pszczelarzy w 2017!

14 stycznia w siedzibie MODR w Karnowicach odbędzie się XXI Wojewódzka Konferencja Pszczelarskiej! Jakie tematy zostaną poruszone?

12 stycznia 2017

Nabór wniosków PROW: jakie działania ruszą na początku 2017?

Jakie programy pomocowe w ramach PROW będą uruchomione dla rolników w I i II kwartale 2017 r. w ARiMR?

11 stycznia 2017