Kampania promująca polskie pomidory

Pomidor może mieć wiele zastosowań i warto z nich korzystać, bo to czerwone warzywo ma wiele walorów odżywczych.

Często zapominamy o tym, ile walorów odżywczych mają pomidory. Polska produkuje ponad 700 tys. ton tego pysznego warzywa.

W 2016 r. na rynku polskim i niemieckim rusza kampania Pomidory dobre z natury”. Jej pomysłodawca, Polskie Stowarzyszenie Producentów Pomidorów i Ogórków Pod Osłonami, chce podnieść świadomość konsumentów na temat walorów odżywczych pomidorów i zwiększyć ich konsumpcję. Polska produkuje bowiem 712 tys. ton pomidorów. 80% produkcji trafia na rynek krajowy, pozostała część na eksport. Największym unijnym odbiorcą polskich pomidorów są Niemcy.

Kampania „Pomidory dobre z natury” rozpocznie się w 2016 r. i potrwa 3 lata. Jej budżet to 3 mln euro. Celem działań jest promocja walorów odżywczych pomidorów oraz zwiększenie ich spożycia na rynku polskim i niemieckim. Stowarzyszenie chce także wzmocnić pozytywny wizerunek pomidorów produkowanych w Polsce jako warzyw wysokiej jakości, smacznych i bogatych w walory odżywcze.

Najważniejszą grupą docelową kampanii są konsumenci. Działania skierowane będą również do blogerów kulinarnych, dziennikarzy i liderów opinii, a także dystrybutorów warzyw i przedstawicieli sieci handlowych.

300 wystawców na Centralnych Targach Rolniczych 2016

Już wkrótce odbędą się największe targi rolno-spożywcze. Sprawdź, ilu wystawców pojawi się na Międzynarodowych Targach Spożywczych 2016.

21 listopada 2016

Silos zbożowy w gospodarstwie rolnym

Każdy rolnik, w miarę możliwości, stara się magazynować zbiory, czekając na lepsze ceny. Czym jednak kierować się przy wyborze silosu?

30 listopada 2016

Orka przedzimowa: czy warto?

Mimo że coraz częściej rolnicy zastępują tradycyjną orkę zabiegami uproszczonymi, wielu czeka orka przedzimowa. Kto powinien ją wykonać?

28 listopada 2016