Koncepcja ZETOR by Pininfarina zostanie zaprezentowana w wielu krajach

Wówczas wiadomość o współpracy z włoskim studiem Pininfarina obiegła świat, a ZETOR by Pininfarina zyskał miano najbardziej „sexy“ traktora lub też najbardziej „sportowej“ maszyny rolniczej. Koncepcja designowa w ciągu roku zostanie zaprezentowana klientom.

ZETOR by Pininfarina można było zobaczyć na targach Polagra-Premiery.
ZETOR by Pininfarina już pod koniec stycznia można było oglądać na międzynarodowej wystawie Polagra-Premiery w Poznaniu. Po zakończeniu targów model powrócił do Brna, gdzie został przedstawiony prezydentowi Czech Milošowi Zemanowi, który przybył z wizytą do ZETOR TRACTORS a.s.
– Trzymam kciuki za ZETOR. Jak widać, obrano właściwą drogę. Jestem przekonany, że dzięki takim projektom, jak ZETOR by Pininfarina, ta tradycyjna czeska marka znajdzie swoje miejsce na światowym rynku – powiedział prezydent Zeman.
Już niedługo (w pierwszej połowie lutego) nowa koncepcja ma zostać zaprezentowana również na National Farm Machinery Show w Louisville, w amerykańskim stanie Kentucky. Mimo iż na wystawie nie będzie obecna fizycznie, to amerykańscy farmerzy i goście zwiedzający wystawę będą mogli zaznajomić się z projektem oraz zaopatrzyć w jego wizualizację. Otrzymają również dużo informacji o koncepcji designowej ZETOR by Pininfarina i traktorach marki ZETOR.
– Projekt ZETOR by Pininfarina powstał w oparciu o oczekiwania i potrzeby klientów. Możliwość przedstawienia linii projektowej na poszczególnych rynkach jest dla nas ogromnym zaszczytem. Jednocześnie w ten sposób dajemy naszym klientom i szerszemu ogółowi społeczeństwa możliwość zapoznania się z tą koncepcją. Szeroki oddźwięk i pozytywne opinie na temat nowego kierunku designerskiego przeszły nasze oczekiwania. Ten fakt zobowiązuje nas do tego, aby maszyny o takiej koncepcji stylistycznej zostały wprowadzone na rynek jak najszybciej. Szczegóły dotyczące terminów i serii modelowej, która jako pierwsza zostanie przedstawiona w nowej odsłonie stylistycznej, są dopiero uzgadniane – mówi Margaréta Víghová, dyrektor działu komunikacji korporacyjnej ZETOR TRACTORS a.s.

ZETOR by Pininfarina pomiędzy targami znajduje się w ZETOR GALLERY w Brnie.
Aktywność marki nie kończy się na przedstawieniu koncepcji ZETOR by Pininfarina na amerykańskich targach – maszyna ma być stopniowo prezentowane także w innych krajach. Wiadomo już na pewno, że ZETOR by Pininfarina będzie można zobaczyć na kwietniowej wystawie TECHAGRO 2016. W przerwach między zagranicznymi prezentacjami można go natomiast obejrzeć w brneńskiej ZETOR GALLERY.
Czym wyróżnia się ZETOR by Pininfarina?

ZETOR by Pininfarina charakteryzuje nowoczesność i ponadczasowość.
ZETOR by Pininfarina stanowi ucieleśnienie koncepcji designowej i kierunku, jaki będzie realizowany w ciągu najbliższych kilku lat w modelowej serii traktorów ZETOR. Marka chce za jego pomocą dostarczenie klientowi nowoczesny, atrakcyjny i ponadczasowy design.
Informacje i fotografie przedstawiające koncepcję stylistyczną, w tym proces pokazujący jej opracowywanie, można znaleźć na stronie internetowej www.zetorbypininfarina.com. Na stronie znajduje się również tabela z wykazem miejsc, które odwiedzi ZETOR by Pininfarina w najbiższym czasie.
Co jeszcze planuje ZETOR?
W związku z poszerzaniem portfela produktów i planami rozwoju firmy ZETOR skupia się także na poszerzaniu sieci dilerów i partnerów biznesowych. Marka poświęca wiele uwagi Europie Zachodniej i innym rynkom, na których już działa. Za jeden z ostatnich sukcesów komercyjnych należy uznać zawarcie umowy na dostawę 250 traktorów do Iranu o wartości 5 mln euro.

Traktor to ma być traktor, a nie zabaweczka.