Z raportu wynika, że odżywiamy się inaczej niż 15 lat temu
Spis treści
Odżywiamy się zupełnie inaczej niż 15 lat temu. W koszykach z zakupami mamy o połowę mniej ziemniaków i pieczywa oraz blisko 40% mniej mąki. Z mięs chętniej wybieramy drób, choć nadal najpopularniejsza jest wieprzowina. Mleko zastępują nam jogurty, a zamiast cukru i domowych wypieków kupujemy po prostu gotowe słodycze.
Wszystko to wynika z raportu przygotowanego przez Bank BGŻ BNP Paribas na podstawie badań wykonanych na zlecenie banku przez firmę GfK. Jest to już 5 edycja specjalistycznego raportu przygotowanego z myślą o klientach banku ze strategicznego sektora rolno-spożywczego.
– W tym wydaniu raportu przedstawiamy najważniejsze kierunki zmian preferencji Polaków w zakresie konsumpcji żywności. Mamy nadzieję, że będzie on pomocny w tworzeniu strategii biznesowych firm z tego sektora – informuje Bartosz Urbaniak, członek Zarządu Banku BGŻ BNP Paribas, odpowiedzialny za obszar Bankowości MŚP i Agro.
Więcej informacji znajdziecie na stronie Banku BGŻ BNP Paribas.
Obserwuj nas w Google News. Bądź na bieżąco!