Z raportu wynika, że odżywiamy się inaczej niż 15 lat temu

Odżywiamy się zupełnie inaczej niż 15 lat temu. W koszykach z zakupami mamy o połowę mniej ziemniaków i pieczywa oraz blisko 40% mniej mąki. Z mięs chętniej wybieramy drób, choć nadal najpopularniejsza jest wieprzowina. Mleko zastępują nam jogurty, a zamiast cukru i domowych wypieków kupujemy po prostu gotowe słodycze.

Wszystko to wynika z raportu przygotowanego przez Bank BGŻ BNP Paribas na podstawie badań wykonanych na zlecenie banku przez firmę GfK. Jest to już 5 edycja specjalistycznego raportu przygotowanego z myślą o klientach banku ze strategicznego sektora rolno-spożywczego.

– W tym wydaniu raportu przedstawiamy najważniejsze kierunki zmian preferencji Polaków w zakresie konsumpcji żywności. Mamy nadzieję, że będzie on pomocny w tworzeniu strategii biznesowych firm z tego sektora – informuje Bartosz Urbaniak, członek Zarządu Banku BGŻ BNP Paribas, odpowiedzialny za obszar Bankowości MŚP i Agro.

Więcej informacji znajdziecie na stronie Banku BGŻ BNP Paribas.

Czy artykuł był przydatny?

Kliknij na gwiazdkę, by zagłosować

Ocena 0 / 5. Liczba głosów 0

Na razie brak głosów. Możesz być pierwszy!

Google NewsObserwuj nas w Google News. Bądź na bieżąco!

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *