ZPM: podsumowanie pierwszego roku kampanii

Związek Polskie Mięso podsumował pierwszy rok realizowanej prze siebie 3-letniej kampanii promocyjno-informacyjnej „Zasmakuj w  Europie”.

Kluczowym założeniem kampanii „Zasmakuj w Europie” jest rzetelne, aktualne i kompleksowe informowanie przedstawicieli rynku tureckiego na temat mięsa wołowego – jego charakterystycznych cech, wyróżników jakościowych i smakowych.

W ramach programu, w 2015 r., ZPM zaplanował stworzenie strony internetowej dedykowanej projektowi, kilkumiesięczną kampanię prasową w tureckich mediach branżowych, a także udział w międzynarodowych targach WorldFood w Stambule. W czasie wydarzenia zostały przewidziane również dodatkowe spotkania z grupami handlowców i liderów opinii, których celem było przybliżenie założeń kampanii i promocja mięsa wołowego.

– Po 12 miesiącach realizacji kampanii możemy powiedzieć, że wszystkie z postawionych w 2015 r. celów udało się zrealizować – podsumowuje Katarzyna Oponowicz, dyrektor biura Związku Polskie Mięso, koordynator projektu.

Źródło: Związek Polskie Mięso

Kup min. 3 j.s. RGT JakuzziKup teraz a czwartą dostaniesz za 1 zł netto!

Jakie ceny wiśni?

Na rynku owoców krajowych pojawiły się pierwsze tegoroczne wiśnie - a jaka cena?

2 lipca 2019

Turystyka wiejska na topie! [AKTUALNOŚCI]

Otrzymaliśmy potężne wsparcie finansowe na rozwój agroturystyki! Każdy pomysł na rozwój agrobiznesu mile widziany!

4 czerwca 2019

Rośnie produkcja drobiu w Polsce – jakie ceny?

Znacząco poprawiła się opłacalność produkcji indyków, kurcząt – uległa pogorszeniu - a jak ceny?

2 lipca 2019