ZPM: podsumowanie pierwszego roku kampanii

Związek Polskie Mięso podsumował pierwszy rok realizowanej prze siebie 3-letniej kampanii promocyjno-informacyjnej „Zasmakuj w Europie”.
Kluczowym założeniem kampanii „Zasmakuj w Europie” jest rzetelne, aktualne i kompleksowe informowanie przedstawicieli rynku tureckiego na temat mięsa wołowego – jego charakterystycznych cech, wyróżników jakościowych i smakowych.
W ramach programu, w 2015 r., ZPM zaplanował stworzenie strony internetowej dedykowanej projektowi, kilkumiesięczną kampanię prasową w tureckich mediach branżowych, a także udział w międzynarodowych targach WorldFood w Stambule. W czasie wydarzenia zostały przewidziane również dodatkowe spotkania z grupami handlowców i liderów opinii, których celem było przybliżenie założeń kampanii i promocja mięsa wołowego.
– Po 12 miesiącach realizacji kampanii możemy powiedzieć, że wszystkie z postawionych w 2015 r. celów udało się zrealizować – podsumowuje Katarzyna Oponowicz, dyrektor biura Związku Polskie Mięso, koordynator projektu.
Źródło: Związek Polskie Mięso
