Choinka AgroFoto z roku na rok cieszy się coraz większą popularnością. Tegoroczna edycja akcji jest pod wieloma względami rekordowa. Wystarczy tylko 100 sekund, aby dowiedzieć się dlaczego.
Święta Bożego Narodzenia to magiczny czas, w trakcie którego obdarowujemy się wymarzonymi prezentami. To kolejny rok, gdy przyjaciele z AgroFoto zadbali o to, by trafiły one do jak największej liczby dzieci.
Z pomocą potrzebującym dzieciom
Dzieci z potrzebujących rodzin i placówek opiekuńczo-wychowawczych nie zawsze otrzymują to, o co proszą w listach do Świętego Mikołaja. Dzięki akcji organizowanej przez grupę Martin & Jacob pod ich choinkami znalazły się długo wyczekiwane podarunki.
Wirtualną choinkę możemy zobaczyć co roku na stronie AgroFoto, największego forum rolniczego w Polsce. Zdobią ją bombki z logotypami klientów i partnerów, którym towarzyszą życzenia skierowane do rolników. Budżet z reklam pozwala na spełnienie marzeń dzieciaków – zakup wymarzonych prezentów i pomoc ich rodzinom w przedświątecznym okresie.
Rekordowa Choinka AgroFoto
Organizacja akcji rozpoczyna się na długo przed świętami, a w prace zaangażowany jest niemal każdy pracownik grupy Martin & Jacob. Tegoroczna Choinka AgroFoto okazała się pod wieloma względami rekordowa. Na jej budżet złożyło się ponad 60 darczyńców. W rozdysponowaniu środków pomógł również Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Miękini, który ułatwił wybór najbardziej potrzebujących rodzin. Podziękowania należą się również licznym użytkownikom AgroFoto, których obecność pozwoliła na zamieszczenie reklam partnerów akcji. Na szczęście, choć potrzebujących jest wielu, ludzi o dobrych sercach również nie brakuje!
Jak narodził się pomysł na pierwszą Choinkę AgroFoto? Ile wyniósł tegoroczny budżet akcji? Wystarczy tylko 100 sekund, aby być na bieżąco!
Więcej o Choince AgroFoto przeczytasz w wywiadzie z pomysłodawcami akcji – Marcinem Chrobotem, Jackiem Skowrońskim i Mariuszem Chrobotem.
A ty jak oceniasz 2020?Przeczytaj Sezon 2020 na plusie!
Dodaj komentarz