CVT: najnowsza seria ciągników Steyr

Nowa generacja ciągników Steyr – CVT – opracowana na bazie przekładni bezstopniowej i licznych innowacji technicznych, zapewnia jeszcze większą wygodę pracy, a także lepszą wydajność, a co za tym idzie dużo szybszy zwrot z inwestycji.

Nowa generacja ciągników Steyr – CVT – opracowana na bazie przekładni bezstopniowej i licznych innowacji technicznych, zapewnia jeszcze większą wygodę pracy, a także lepszą wydajność, a co za tym idzie dużo szybszy zwrot z inwestycji.

Seria ciągników Steyr CVT obejmuje 7 modeli o zakresie mocy 150–270 KM. Co istotne, sprawdzona konstrukcja skrzyni biegów CVT zapewnia doskonałą wydajność i optymalne przełożenie, zależnie od obciążenia. Silnik ECOTECH o pojemności 6,7 l z turbodoładowaniem i chłodnicą międzystopniową oraz systemem wtrysku Common Rail w połączeniu z przyjaznym dla środowiska układem oczyszczania spalin Hi-eSCR gwarantuje ponadto trwałą rentowność zakupu.

Silniki ciągników nowej serii CVT spełniają rygorystyczne regulacje najnowszej normy emisji spalin.

Silniki ciągników nowej serii CVT spełniają rygorystyczne regulacje najnowszej normy emisji spalin.

Silnik

Elektronicznie sterowane wysokoprężne silniki w modelach CVT dostarczają maszynom wymaganej mocy nawet przy niskich obrotach. Seria Steyr CVT obejmuje zakres mocy znamionowej pomiędzy 150–270 KM, gdzie dostępy jest także system mocy dodatkowej Power Boost na wałku WOM oraz podczas prac transportowych. Ponato system Power Boost dostarcza dodatkowej mocy podczas jazdy wstecznej.

Należy także nadmienić, że dzięki zastosowaniu układu oczyszczania spalin Hi-eSCR silniki ciągników nowej serii CVT spełniają rygorystyczne regulacje najnowszej normy emisji spalin (Tier4B / Stage IV final). Układ ten nadal bazuje tylko na neutralizacji szkodliwych gazów poprzez wtrysk mocznika Adblue. Dzięki zastosowanej technologii silnik spalinowy ciągnika pozostaje wolny od układów recyrkulacji spalin oraz filtra cząstek stałych, co znacząco przekłada się na jego trwałość, żywotność oraz konsumpcję paliwa.

Układ napędowy

Podobnie jak w poprzedniej serii, wszystkie nowe modele ciągników Steyr CVT są wyposażone w bezstopniową przekładnię CVT. Dzięki inteligentnemu połączeniu części hydraulicznej oraz mechanicznej przekładnia ta odznacza się bardzo wysoką sprawnością. Dodatkowo bezstopniowa skrzynia biegów w modelach Steyr CVT jest obsługiwana przez tylko jedno podwójne sprzęgło DKT.

Seria ciągników Steyr CVT obejmuje 7 modeli o zakresie mocy 150–270 KM.

We wszystkich nowych modelach ciągników Steyr CVT ulepszono także system amortyzacji przedniej osi, który teraz znajduje się w standardowym wyposażeniu standardowym tych ciągników.

Nowy wymiar komfortu

W przypadku wszystkich modeli wchodzących w serię Steyr CVT rolnik ma możliwość wyboru spomiędzy 3 zróżnicowanych opcji pakietów kabin operatora. W zależności od swoich preferencji można zatem wybrać:

  • Comfort Cab, która zawiera m.in. fotel operatora z materiałową tapicerką oraz zawieszeniem o niskiej częstotliwości, manualną klimatyzację, koło kierownicy z tapicerką z poliuretanu;
  • DeLuxe Cabin. z fotelem operatora Dual Motion z zawieszeniem o niskiej częstotliwości, fotelem pasażera, elektryczną regulacją podłokietnika oraz automatyczną klimatyzacją;
  • Active Luxury Cab – w tej opcji w kabinie znajduje się m.in. skórzany fotel operatora Maximo Evolution, skórzany fotel pasażera, skórzane koło kierownicy, firmowe dywaniki i automatyczna klimatyzacja.

Dodatkowo nowością w tej serii są pakiety oświetlenia LED, które podobnie jak amortyzowana oś znajdują się w wyposażeniu standardowym ciągników Steyr CVT.

Skuteczne zwalczanie chwastów jednoliściennych w zbożach ozimych i jarych

W zbożach ozimych jak co roku jest problem z rocznymi chwastami jednoliściennymi. Czym możemy je skutecznie zwalczyć?

22 marca 2017

Obciążniki do ciągników: kupić czy zrobić samemu?

Obciążnik do ciągnika to rzecz niezbędna dla dobrej przyczepności w czasie jazdy z maszynami towarzyszącymi. Lepiej go kupić czy zrobić?

27 marca 2017

Wymiana oleju silnikowego w ciągniku: kiedy trzeba to zrobić?

Robisz wiosenny przegląd ciągnika? Nie możesz zapomnieć o wymianie oleju silnikowego! Sprawdź, jak zrobić to krok po kroku!

15 marca 2017