CVT: najnowsza seria ciągników Steyr

CVT: najnowsza seria ciągników Steyr

Nowa generacja ciągników Steyr – CVT – opracowana na bazie przekładni bezstopniowej i licznych innowacji technicznych, zapewnia jeszcze większą wygodę pracy, a także lepszą wydajność, a co za tym idzie dużo szybszy zwrot z inwestycji.

Nowa generacja ciągników Steyr – CVT – opracowana na bazie przekładni bezstopniowej i licznych innowacji technicznych, zapewnia jeszcze większą wygodę pracy, a także lepszą wydajność, a co za tym idzie dużo szybszy zwrot z inwestycji.

Seria ciągników Steyr CVT obejmuje 7 modeli o zakresie mocy 150–270 KM. Co istotne, sprawdzona konstrukcja skrzyni biegów CVT zapewnia doskonałą wydajność i optymalne przełożenie, zależnie od obciążenia. Silnik ECOTECH o pojemności 6,7 l z turbodoładowaniem i chłodnicą międzystopniową oraz systemem wtrysku Common Rail w połączeniu z przyjaznym dla środowiska układem oczyszczania spalin Hi-eSCR gwarantuje ponadto trwałą rentowność zakupu.

Silniki ciągników nowej serii CVT spełniają rygorystyczne regulacje najnowszej normy emisji spalin.

Silniki ciągników nowej serii CVT spełniają rygorystyczne regulacje najnowszej normy emisji spalin.

Silnik

Elektronicznie sterowane wysokoprężne silniki w modelach CVT dostarczają maszynom wymaganej mocy nawet przy niskich obrotach. Seria Steyr CVT obejmuje zakres mocy znamionowej pomiędzy 150–270 KM, gdzie dostępy jest także system mocy dodatkowej Power Boost na wałku WOM oraz podczas prac transportowych. Ponato system Power Boost dostarcza dodatkowej mocy podczas jazdy wstecznej.

Należy także nadmienić, że dzięki zastosowaniu układu oczyszczania spalin Hi-eSCR silniki ciągników nowej serii CVT spełniają rygorystyczne regulacje najnowszej normy emisji spalin (Tier4B / Stage IV final). Układ ten nadal bazuje tylko na neutralizacji szkodliwych gazów poprzez wtrysk mocznika Adblue. Dzięki zastosowanej technologii silnik spalinowy ciągnika pozostaje wolny od układów recyrkulacji spalin oraz filtra cząstek stałych, co znacząco przekłada się na jego trwałość, żywotność oraz konsumpcję paliwa.

Układ napędowy

Podobnie jak w poprzedniej serii, wszystkie nowe modele ciągników Steyr CVT są wyposażone w bezstopniową przekładnię CVT. Dzięki inteligentnemu połączeniu części hydraulicznej oraz mechanicznej przekładnia ta odznacza się bardzo wysoką sprawnością. Dodatkowo bezstopniowa skrzynia biegów w modelach Steyr CVT jest obsługiwana przez tylko jedno podwójne sprzęgło DKT.

Seria ciągników Steyr CVT obejmuje 7 modeli o zakresie mocy 150–270 KM.

We wszystkich nowych modelach ciągników Steyr CVT ulepszono także system amortyzacji przedniej osi, który teraz znajduje się w standardowym wyposażeniu standardowym tych ciągników.

Nowy wymiar komfortu

W przypadku wszystkich modeli wchodzących w serię Steyr CVT rolnik ma możliwość wyboru spomiędzy 3 zróżnicowanych opcji pakietów kabin operatora. W zależności od swoich preferencji można zatem wybrać:

  • Comfort Cab, która zawiera m.in. fotel operatora z materiałową tapicerką oraz zawieszeniem o niskiej częstotliwości, manualną klimatyzację, koło kierownicy z tapicerką z poliuretanu;
  • DeLuxe Cabin. z fotelem operatora Dual Motion z zawieszeniem o niskiej częstotliwości, fotelem pasażera, elektryczną regulacją podłokietnika oraz automatyczną klimatyzacją;
  • Active Luxury Cab – w tej opcji w kabinie znajduje się m.in. skórzany fotel operatora Maximo Evolution, skórzany fotel pasażera, skórzane koło kierownicy, firmowe dywaniki i automatyczna klimatyzacja.

Dodatkowo nowością w tej serii są pakiety oświetlenia LED, które podobnie jak amortyzowana oś znajdują się w wyposażeniu standardowym ciągników Steyr CVT.

Rekord w zbiorze kukurydzy – już niebawem!

Bicie rekordu w plonie kukurydzy na ziarno po raz pierwszy w Polsce. Pomysł powstał przy współpracy hodowli roślin rolniczych IGP oraz firmy CLAAS

4 października 2017

Retro show czyli jak drzewiej bywało – impreza nie tylko dla rolników

Muzeum Rolnictwa i Przemysłu Rolno-Spożywczego w Szreniawie może pochwalić się imprezą w stylu retro. Jesienne retro show, bo to przecież jest muzeum.

7 października 2017

Rejestracje ciągników na początku października

Pierwsza dekada miesiąca przyniosła rejestracje 210 nowych i 368 importowanych traktorów. Która marka okazała się liderem?

17 października 2017

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij