Jak szybko sprzedać ciągnik rolniczy?

Każdego roku tysiące ciągników i maszyn rolniczych zmienia swoich właścicieli. Przy ich sprzedaży niezwykle istotna jest szybkość procesu, a więc dostęp do szerokiej bazy potencjalnych klientów. Jak zatem szybko sprzedać ciągnik rolniczy?

Profesjonalne portale internetowe pozwalają szybko sprzedać ciągnik rolniczy — zarówno indywidualnym sprzedającym, jak i profesjonalnym przedsiębiorcom. Dzięki nim można ze swoją ofertą dotrzeć do klientów z całej Polski i nie tylko. Z których warto korzystać?

Dlaczego warto korzystać z OTOMOTO?

OTOMOTO to przodujący w Polsce ogłoszeniowy portal motoryzacyjny. Od lipca do grudnia 2023 r. w każdym miesiącu odwiedziło go średnio prawie 14 milionów internautów1. Portal od lat jest świetnie znany sprzedającym i kupującym samochody. Warto jednak wiedzieć, że OTOMOTO to także platforma sprzedażowa dla nowych i używanych ciągników oraz maszyn rolniczych. Dzięki niej ze swoją ofertą sprzedający ma szansę dotrzeć do kupujących na terenie całego kraju, a także zagranicy (np. z Ukrainy).

Portal ogłoszeniowy OTOMOTO jest bardzo skutecznym kanałem, który wspiera sprzedaż stacjonarną ciągników i maszyn rolniczych. Po pierwsze gwarantuje szerokie dotarcie do klientów. Po drugie oferta jest dla nich dostępna przez 24 godziny przez 7 dni w tygodniu.

Łatwa w obsłudze wyszukiwarka OTOMOTO pozwala klientom poszukującym ciągnika lub maszyny rolniczej szybko znaleźć ofertę dopasowaną do ich potrzeb. Potencjalny klient może bez problemu zawęzić obszar poszukiwania. Po pierwsze dzięki sprecyzowaniu marki, a po drugie wskazanie także typu maszyny i rocznika jej produkcji.

Jednocześnie osoba zainteresowana kupnem maszyny lub ciągnika ma szybki dostęp do ofert finansowania zakupu. Za jednym kliknięciem można online porównać oferty kredytowe nawet 18 firm. Dzięki takiej możliwości można częściowo sfinansować zakup ciągnika lub maszyny rolniczej, jeśli cena przekracza pierwotnie zakładany budżet. To niezwykle istotne w czasach, w których rolnicy muszą się zmagać z licznymi wyzwaniami. Również ze stale rosnącymi cenami środków do produkcji rolnej.

Jak szybko sprzedać ciągnik rolniczy?

Portal OTOMOTO oferuje sprzedającym wiele możliwości podniesienia atrakcyjności oferty. Stale wprowadzane są narzędzia, które pozwalają na wzmocnienie oferty. OTOMOTO oferuje między innymi stałe wsparcie opiekuna biznesowego. Dzięki temu sprzedający może przez 365 dni w roku korzystać z profesjonalnego doradztwa. Specjaliści OTOMOTO zapewniają pomoc w wyborze najlepszych narzędzi i konstrukcji optymalnego ogłoszenia.

OTOMOTO oferuje także wiele możliwości promowania ofert. Samodzielnie lub z profesjonalnym wsparciem można wybierać wśród wielu rozwiązań, a tym samym zwiększyć szansę sukcesu w sprzedaży. Narzędzia OTOMOTO pozwalają na wyświetlenie oferty jako pierwszej, a także wyświetlenie jej w najlepiej widocznych miejscach. Kupujący, zarówno na urządzeniach stacjonarnych, jak i mobilnych, zobaczy ofertę jako pierwszą. Tym samym rośnie szansa udanej finalizacji transakcji. Podobnie skutecznie działa funkcja „podbicia” oferty, jak również usługa „wyróżnienie na stronie głównej”.

Jak dotrzeć z ofertą sprzedaży do większej liczby klientów?

Jak szybko sprzedać ciągnik rolniczy? Portal OTOMOTO daje możliwość jeszcze szerszego dotarcia do klienta, a tym samym pozwala szybko sprzedać ciągnik lub maszynę. Dla profesjonalnych klientów dostępna jest funkcja „publikacja na OLX”. Dzięki niej sprzedawcy mogą dotrzeć do jeszcze większej liczby klientów. Trzeba bowiem wiedzieć, że OLX to blisko 12 milionów osób, które odwiedzają ten portal każdego miesiąca. Korzystając z konta OTOMOTO można w prosty sposób wybierać wyróżnienia ogłoszeń na OLX. W ten sam sposób istnieje również możliwość wyboru różnych form promowania w serwisie OLX.

Nie zmarnuj szansy na rozwój 

Profesjonalni sprzedawcy maszyn z kategorii agro wiedzą, że coraz częściej proces zakupu, nawet tak poważnego jak maszyna rolnicza, zaczyna się w internecie. Aby nie pozbawiać się szansy na rozwój biznesu, należy podążać za klientami. Przy wyborze serwisu do sprzedaży należy kierować się zasięgami i zaufaniem, jakie budzi u kupujących. Sprzedawcy powinni być wszędzie tam, gdzie są ich potencjalni klienci.

1 Dane wewnętrzne z Google Analytics, wartości uśrednione za okres lipiec-grudzień 2023.

Czy artykuł był przydatny?

Kliknij na gwiazdkę, by zagłosować

Ocena 4.2 / 5. Liczba głosów 18

Na razie brak głosów. Możesz być pierwszy!

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *