JOSERA: Dairy Pilot dla krów mlecznych

Dairy Pilot to nowość, którą JOSERA przywiozła na Targi FERMA w Łodzi. Preparat przeznaczony jest dla krów mlecznych w pierwszym okresie laktacji.
– Dairy Pilot to przede wszystkim Flavovital® – opracowane przez naszą firmę wieloskładnikowe źródło aktywnych polifenoli wspierające zdrowie i wydajność krów – mówi Marcin Andrzejewski z firmy JOSERA. – To, co w tej chwili jest polecane dla ludzi, czyli naturalne preparaty oparte na wtórnych metabolitach roślinnych takie jak czystek, doskonale sprawdza się także w produktach dla krów mlecznych.
W takiej firmie jak JOSERA nie ma miejsca na improwizację.
Dairy Pilot to przede wszystkim Flavovital®.
– Wszystko jest poparte gruntownymi badaniami – dodaje pan Marcin. – Zawarty w Dairy Pilot Flavovital® to wieloskładnikowy pakiet aktywnych metabolitów roślinnych o wysokiej koncentracji opracowany w sposób gwarantujący efekt synergii. DairyPilot został przetestowany z powodzeniem na grupie 6,5 tys. krów w 5 krajach Europy. Wcześniejszy produkt w naszej ofercie zawierał drożdże, ale teraz głównym jego składnikiem czynnym jest Flavovital®. Żywe, stabilizowane kultury drożdży są oczywiście nadal w DairyPilot. Główne efekty działania DairyPilot to poprawa zdrowotności i takie ,,sterowanie” układem odpornościowym, aby krowa niepotrzebnie nie mobilizowała sił i nie traciła energii na obronę organizmu. To ułatwia krowie DairyPilot. Wymiernym efektem działania produktu jest wzrost mleczności.
Firma JOSERA znana jest z karm wysokiej jakości. Nic więc dziwnego, że Targi FERMA stały się ważną pozycją w firmowym kalendarzu.

Przyjeżdżamy głównie po to, aby usiąść na spokojnie z klientami i chociaż chwilę porozmawiać – mówi Marcin Andrzejewski z firmy JOSERA.
– Przyjeżdżamy głównie po to, aby usiąść na spokojnie z klientami i chociaż chwilę porozmawiać, bo w terenie nie za bardzo jest kiedy – dodaje Marcin Andrzejewski. – Jest to też okazja dla klientów, aby usiedli przy naszych stolikach i porozmawiali z nami i między sobą, by podzielić się doświadczeniami. Często te doświadczenia są imponujące.
Pan Marcin potwierdza, że targi w Polsce są ważne przede wszystkim pod względem wizerunkowym.
– Na większości targów i wystaw w Polsce się nie handluje, a firmy pokazują się, bo to dobre dla ich wizerunku – wyjaśnia Marcin Andrzejewski z firmy JOSERA. – Dla nas też ważne jest, by pokazać, że jesteśmy, działamy i się rozwijamy, że przywozimy nowości i że można na nas liczyć. Dla nas samych spotkania na Targach Ferma z rolnikami to także sama przyjemność.
